Аааа! Голяма съм пък!

Ама това е безобразие!

Сума ти време в Скайп се подвизавах с мотото „Ако не спрете да ме третирате като дете, ще почна да ви третирам като възрастни!“, че нещо много хора взеха да ме питат дали съм спала колко съм яла, с какво се завивам… После си предаваха информацията един на друг, вероятно вместо чорапи са ми купили биберони :( . Вчера имах малко работа на Орлов мост и две каки решиха да провеждат акция. Спираха рани възрастни хора и ги препращаха на една маса да се подписват за нещо. Аз си седях на парапета и изобщо никой не ме забелязваше. Накрая им се обадих, че исам и аз да чуя за какво сатва дума. Идват двете и почват да ми обясняват, че трябва да имам 18 :)

Видиш ли 3 пъти ми повториха, че не може да им вляза в акцията, щото не съм пълнолетна, а аз щях да се задавя от смях :) . Ми че то скоро ще стана и на 20, бе :) . Накрая май не ми повярваха много, ма решиха, че няма лошо да ми разкажат за какво иде реч, пък дано се откажа да им досаждам. Взеха да ми плямпат за политика и ала-бала, за сваляне на правителството, поради недоволството на народа, доооолу вляво на хартийката пиеше, че инициативата е на ГЕРБ, СДС и още нещо. Аз се позахилих и им казах, че нито на изборите съм гласувала за тях, нито ще ги оставя да говорят от името на целия народ и не ми беше даден шанс да продължа. Ония ме гледаха като застреляни. Не само, че им твърдя, че съм на 20, ми и ги лъжа, че съм гласувала. Сигурно съм някоя луда! Хех, зачезнаха бързо-бързо. О, забравихда кажа, че предложиха листовката да си остане в мен, ама аз си им я върнах с довода, че не е имало смисъл да секат дърво заради мен :)

Днес пък се присетих и за една колежка от ХТИ. Ей такива очи извади, като се гласях за едно купонче и ми видя бижутата. „Светле, ама ти толкова много неща имаш, защо не ги носиш???“ :) . Не че си нямам, ама айде моля – някой друг да става в 6 часа да се гримира и да си слага обеци, аз шъ си спъ!!!

Като казах „грим“… Съквартирантката, бившата де, оная – футболната съпруга… редовно събираше всичките си колежки в нашата стая да се гримират преди дискотеките. Един ден й свърши един цвят сенки и взе да пита кой го има, ама се оказа, че е кът. Аз най-мило се изправям, отварям шкафа и й давай голямата палитра сенки. Оная щеше да падне. Ама как така съм имала хубава козметика, грим, ала-бала и не съм се гримирала??? Хехе голям смях :lol:

Вчера пазарувам в квартала на Яна, ама в магазин, дето никога не съм стъпвала. Човекът ме пита дали мога да готвя, че купувам месо. Ама така го каза, все едно децата на мойта възраст трябва да си гледат куклите, не да готвят грах.

Любимото ми е за ъъъъъъъ брата на футболиста, който е футболист. Страшни са! Той като голям гъзар също ходи по дискотеки, ама за по-евтинко остава да спи в МОЯТА стая. В университета изобщо не ме забелязва, може да ес блъсне в мен, ама няма да ме погледне… Една вечер се бях направила хубава за третия рожден ден на бглог и на излизане се засякох с него:

1. учуден поглед;

2. светнал поглед;

3. уж секси поглед;

4 уж секси глас „Светле, къде отиваш така самичка, ще ме вземеш ли?“

5. Светлина си бърка в носа и си чеше опашката – „Тоя пък откога ми знае името???“

Бе ей, разберете!!! Не съм дете! Първата фаза била признаването! Е, не съм и възрастна, ама айде моля – дете не съм!!!

Изобщо не се сърдя, когато някой ми подаде ръка на слизане от автобуса, ама много се сърдя, ако някой реши, да ми казва какво да облека и как да се завия или поне ще се разсърдя, ако се случи! Обичам да ми помагат, а и често се нуждая, ама айде доставяйте ми удоволствието да я получавам след поне минималното мое усилие да си поискам. Голяма съм! Пък!

––––––––––––––-

И си чакм гроздето :Р

32 Коментари on “Аааа! Голяма съм пък!”

  1. lotlorien каза:

    Бравос за изпита, ей!

    Уф, искам и аз да се чувствам малка и да ме третират като малка. Писна ми да имам отговорности. =(

  2. Svetlina каза:

    И да готвиш ли? ;)

  3. lotlorien каза:

    Да готвя, да чистя, да трябва да си избирам университет… =х

  4. Жени каза:

    Първо- как ме разсмя, ама такова- хубаво и топло :)
    Второ- засрамва се, за всеки наставнически тон към теб :oops:
    Трето- леле, още не мога да спра да се хиля…
    Четвърто- Ейййй, ама ти си можела да готвиш??? Кога порасна толкова? А на мен кога ще сготвиш????
    Пето- абе едно голяяяяямо гуш от мен (и от един жълт, шумен слон :P ) :Д

  5. Le_Grand_Elf каза:

    Първо прочетох заглавието и ми се стори, че пише:

    „Ааа!!! Голям пак!“

    Смисъл, че пак си попаднала на голям… такова… хмпфрррррт :)))

  6. Svetlina каза:

    Жени, сега виж на Дългия коментара и се смей още. Много стоплящо действа. Нищо че след малко и котлона ще пусна – да знаеш пък манджите как сгряват обстановката…

  7. ssk каза:

    Внимавай да не настинеш в това време, това ще ти кажа. :)

  8. Svetlina каза:

    Добрееееееее, отивам да готвя, досади такива, човек не може да си помързелува от толко покровители, бе, все някой ще го накара да пусне котлона!!!

  9. Le_Grand_Elf каза:

    Баси майката… аз колкото стоя на компа, ти толкова време прекарваш в кухнята! Стига бе, жена :)))))

  10. deni4ero каза:

    малък голям човек си ти :P ако не помниш кво ти казах вчера, звънни ми да ти го кажа пак :D … дечко :P :P :P :P :P :P

  11. Svetlina каза:

    Лягай да спиш!!!
    Елфееееее, ти какво се бъзикаш с моите готварски умения Да не би да си гладен?

    ПП: да се похваля – казах на децата, че ще правя грах, К. го поиска с месо, казах му да си купи, днес се прибирам – месо в хладилника, К. се събуди и тръгна да излиза нанякъде, заръчах му да ми напазарува още някои неща и аха да кажа, че може да опека пица, той ме уведоми, че ми е купил подарък – кори за баница :) Виж ги как се грижат за мене :) САмо да беше взел и сиренце, ама нищо… ще ги науча аз да пазаруват…

  12. kanew каза:

    btw, като готвиш грах, слагаш ли му копърче?

  13. Svetlina каза:

    Не, това не са тиквички или зелева салата :)

  14. apieceofme каза:

    Ех, какъв си сладур :)

    Мен не-вярването за възрастта ми ме съпътства от не-помня-вече-кога :)

    В първи курс, като ходихме голяма група на дискотека, пускаха мен най-отпред и те хората, като видеха, че аз имам 18, не проверяваха останалите :D

    После в САЩ отиваме с една приятелка във фитнеса на комплека, тя на 19, аз на 20, и една женица почва да ни се кара и да ни иска IDs. Трябвало да имаме 18. Обясняваме и ние кой на колко е, ама не вярва и ни накара да отидем да говорим с администрацията. Реакцията и беше нещо като „аре бегайте от тук, за какво ме баламосвате!“ :)

    Последната забавна случка е от преди 2-3 седмици. Запознавам се с някакви приятели на сестра ми (набор 90) и се чува: „Абе ти защо не си ни казала, че имаш и по-малка сестра, а? Ние знаем само за тази, която учи в чужбина?“ :D От там и репликата „леле колко младолика изглеждаш“ :) Смях, а?

  15. Svetlina каза:

    Хехе, весело, по-малка сестра :)
    Мен в училището на детето, чиято детегледачка бях, учителка ме поздрави, все едно съм й от учениците :)
    Хех, трябва някой път да се съберем с теб и impressed да идем на някой бар. Чух, че имала същите проблеми :) Може пък да не са проблеми :)

  16. Графът каза:

    Щастливки! :)

  17. гравитон каза:

    Това малката жена е най-голямата жена!

  18. deni4ero каза:

    ама, Графе, то и Вие сте от тия щастливци :) Хич нема да кажа на колко години сте ;)
    (аз легнах, дечо, ама не ме оставиха много да спя)

  19. 6efa каза:

    lqgai pak!
    jenite trqbva samo da lejat!

  20. Павка каза:

    Голям гущер, пък плаче, аааа! Колкото по-дълго си останеш малко гущерче, толкова по-добре, мисля аз!

  21. deni4ero каза:

    Павка, плюй си зад рамото и бегай надалече, че ще те гризне като стой та гледай за тия приказки, за туй кощунство :D
    @аааа, шефе, не така, почва да боли гръбчето

  22. Svetlina каза:

    Няма връщане назад – голям слон съм и толкоз!

  23. Svetlina каза:

    E те това е! Тука пише, че съм голяма!
    http://www.blogthings.com/whatfamilyroledoyouplayquiz/results/?result=Father
    Пише, че аз съм по-скоро бащата в едно семейство, не жената, не детето, а бащата, не некъв си там мъж, а мъж с дете/деца!!!

  24. zory каза:

    Светличе, пак ме зарази с тези тестове:)Иначе ти съчуствам: лошо е да те мислят за по-малка! Аз имах един такъв момент по време на стажа ми в училище – учениците ме мислеха за новата им съученичка. А когато заставах зад бюрото с дневник, направо им висваха чейнетата:)

  25. Svetlina каза:

    Стой!!!
    Какви ученици, какви дневници??? Ти не си ли човек на изкуството?

  26. zory каза:

    И аз така възкликнах, обаче, държавата ни е решила, че след като уча българска филология от мен задължително трябва да стане учител (ама не стана!), а не нещо друго (което поне да има връзка с образованието ми) – поредният абсурд:)

  27. […] 19, 2008 in Uncategorized Светлинка тези дни се оплаква, че всички я мислели за по-малка и я третирали като […]

  28. Svetlina каза:

    :) Една моя колежка пък учи японистика и я пращат да преподава на децата по английски :) Имам чувството, че се возим на някакъв карусел – шарен, шарен и никой не знае какво точн оживтно е яхнал, ама се държи здраво ту за неговите ши, ту за своите и се опитва да оцелее :)

  29. Радо каза:

    Аз съм сигурен, че никой не го прави от лоши чувства. Понеже не си представям как ще се държа така с някой, когото не харесвам.
    Ама сигурно не е особено приятно.
    Аз проблема съм го решил с брада като фина регулация на видимата възраст :) Като ми се доизглежда млад я махам и хоп – 5 години назад :)
    Но не те съветвам да си рисуваш и ти брада с фулмастер, ефектът сигурно ще е обратен :)

  30. Svetlina каза:

    Мммм аз пак да с икажа, че нямаме вода и може скоро да си ми порасне брада :)
    Верно, че никой не иска да обиди, като каже, че ееееей оная мацка може да го вкара зад решетките, ама чак пък да не ми вярват като кажа, че имам 18…

  31. Радо каза:

    Ми когато някой, който и да е каже „Ама наистина имам 18!“ никога не му вярват :)

  32. Svetlina каза:

    Култовото беше, когато Яна си празнува именния ден в Шумен и в една механа ме питаха имам ли 18 – а бях със сестра си и на нея проблем не направиха, аз с огроооооооомен кеф изтичах до закачалката и си извадих личната карта – тъкмо бях станала на 18 и тъкмо си я бях изкарала.
    Леле, много се гордея с тая карта, тогава живеех в Шумен, ама си отидох на Нови пазар, уредх всички документи, снимах се, даже си направих временно пълномощно за пътуване с влак… следобед направих едно класно, после успях и да ида да си я взема…
    И това всичкото при положение, че аз до същата сутрин не знаех къде се издава карта или пък къде има пишеща машина. Много съм добра.


Твоят коментар

