Отново усмихната

*****

В леглото ми се появи възглавница, а нечии крака стърчат. Аз какво да направя, че е повече широко, отколкото дълго? И толкова много й се усмихвам. На възглавницата.

*****

Deneb_50 (14:12:12 27/09/2008)
здравей,имаш нещо материално от мен,обаче не знам как ще транспортира до софия
… накратко… тамагочиииииииииииииииииииииииииииииииииииии… вече не се хили, ми направо скача на Светлинка…

*****

Бебе Теди е имала мнооооого красив рожден ден. Идват още :) Поред: Яна, маминката на Светлина, мамата на Светлина, Кеклето, Светлина. Е, по средата има още няколко, ма тия изброените ме карат да ис намаля музиката и да си се усмихвам на автопилот :D

*****

Ма много ми е усмихнато, бе! Даже ще си облека жълтото поло :)   :)   :) Пък кой ще гледа филм утре? И съм станала жена :) Пазарува ми се от супермаркет. И ми се готви. И олеле-мале-леле-олеле! Пък Той току що ми се обади да ме буди за работа :) Отивам да се обличам. И да се опитам да спра да се хиля, че изглежда много непрофесионално ;)

*****

17 Коментари on “Отново усмихната”

  1. vilford каза:

    Тъй, тъй, с жълто поло изглеждаш професионално, но с усмивка – не. Ама много са ви строги изискванията в работата! Лоши шефове, хааа!

  2. Svetlina каза:

    Мани, даже и прическа барнах. Страшна съм днес :) Ти какво против жълтото ми поло имаш? Я виж рашавата как го е прегърнала :)

  3. æren каза:

    ццц…на какво е способен един *той*….

  4. 6efa каза:

    „направо скача на Светлинка“
    niceeeeeeeeeeee

  5. Le_Grand_Elf каза:

    Оф… отново усмихната… аре сега! Искаме истината наяве! Искаме я! :))))))) Защо си отново усмихната, аааааааааааааааа?! :P

  6. Svetlina каза:

    Толко усмихната, че в два часа слизам да готвя :))))

  7. æren каза:

    *припомня въпроса на Елфа*

  8. deni4ero каза:

    а после – жените били любопитни :D

  9. Le_Grand_Elf каза:

    Не е до любопитство! Лъже ви тука… лъже и маже и само за готвене говори! А аз една манджа не съм видял. Пфуууу… :))
    И продукти ще й взема, ще й ги занеса, ама пак няма да сготви! Аман!

    *припомня припомнянето на æren*

  10. Радо каза:

    :)
    Ех, баш елфе, и ти все за малко изпускаш промоциите.

  11. Le_Grand_Elf каза:

    Ако знаеш значението на „баш“, вероятно ме бъркаш с някой друг „баш елф“. Благодаря! :)

  12. Svetlina каза:

    Толко съм усмихната, не знам защо :)
    Нещо взех да си връщам характера от… я да видим… осми клас, айде, признавам, че и в 11 така се държах… яяяя май през три годинки :)))))))
    Шашава история – цял ден ми се пее, ма не пея, само се смея много и на глас, останалото време се усмихвам, усмихвам се и докато се целувам, прегръщам всички и си плета косата на плитка. И по цяла нощ се учдя аккво да парвя – ей на – сега ям, после май ще пусна пералнята, пък може и да си легна и да чета книжка. Имам енергия за хиляди неща. НЕ знам защо. Ама има да наваксвате и да свиквате с новата Светлина. Щото сега ако ще и да ме обиди някой, трамвай да ми премаже баницата, плъх да ми мине пътя… няма да спра да се усмихвам, най-много да почна и да подскачам.
    Радо, той е баш елф, ама само след 11 вечерта :)
    Елфът…, бе момче, човек като ти гледа стърчащите кокали, верно може да реши, че не искам да те храня, пък то съвсем не е така…

  13. deni4ero каза:

    я, стига се заидате с другаря Елф!
    Елф, тя Светлина готви, та чак тук се усще .. а как преравя градини, не е истина :D :D

  14. Жени каза:

    Еййй, така се радвам, че си тооооолкова усмихната…. и така те разбираааам :D :D :D

  15. Павка каза:

    Момиче светличе, това ти е пролетната усмивка, а ти чак сега, през есента я показа!!! Но с тази усмивка усмихна всички….:)

  16. Павка каза:

    :) :) :)


Твоят коментар

