Не ме и не ми!

Никога, ама никога не ме съжалявайте и никога не ми казвайте, че съжалявате! Щом ви харесва, помагайте ми, щом ми харесва, гушнете ме, ама никога не искам да виждам жал в очите ви! Не помога! Да се чувстваш бреме, да знаеш, че си натъжил някого… няма по-гадна работа и… и изобщо не ми помага :(


Оставете ме да се хиля, не ме питайте как съм, не ми припомняйте, че имам поводи да не съм усмихната. Оставете ме и да си мисля, че съм голяма. ДАже, ме оставете да си мисля, че съм жена. Не ми взимайте всичко, мислейки, че ми давате нещо. Моля. От егоизъм ви моля. Спрете.

Естествено, че ме боли. Боли ме всичко. Даже повече, отколкото можете да се сетите. И изобщо не искам да си мисля за това, че и вас може да ви заболи. Направете ми услугата да не питате как съм, щото после почвам да си мисля как сте вие, знаейки, че не съм добре. Знам, че не звучи логично, ама аз не съм логична. Аз съм аз. И колкото и да се перча, не съм шеф. Налага ми се да ви помоля.

Кажете ми как сте, кажете ми какво има по телевизита, Яна може да ми каже, че на 5 и 9ти ще е свободна вечерта, казвайте ми каквото сиказваме винаги. Когато отново стана хем щастлива, хем нищо не ме боли, сама ще си кажа. Не съм чак толкова мълчалива.

Моля: не ме съжалявайте и не ми казвайте, че съжалявате.

Много моля.

––––––––––––-

12 comments
29, септември 2008 at 10:07 pm
Радо
Проблемите се решават, не се оплакват. Не си. Знам коя си, това жълтото не си го писала ти. Самотата, меланхолията, страха, делника – техен почерк. Виждал съм те когато си, не звучиш така. Знам, че това което сега пиша е точно това, за което казваш, че искаш да спре. Знам и че това няма да ти помогне особено. Признай си – в момента не си!
29, септември 2008 at 10:18 pm
Svetlina
Зелено е.
29, септември 2008 at 11:33 pm
вили
Гуш, гуш, Светлина! В момента дават “Шоуто на Слави”, а не – свърши.
Нищо, а ти се усмихни широко напук на проблемите, есента, живота, та дори и на Радо. :lol: :lol:
30, септември 2008 at 5:20 am
6efa
ma svetlina e uhilenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
za6to nikoi ne 4uva?
30, септември 2008 at 9:11 am
Павка
Светлина е ухилена, но от време на време е “зелена”. Залепвай усмивката, момиче, и не ни обръщай внимание! (Трябва да намерим от някъде жълти чорапи ;) )
30, септември 2008 at 10:17 am
keklanka
Адашке ни ма бии, макар че го надраснахме периода на зелените а…та.. като каза зИленУ и за ако са сетиФ :D
Извинете, че смених темата, ама нали тва е идеята :P
30, септември 2008 at 10:24 am
Svetlina
Извинена, извинена :))))
Ако човешкият живот се делеше на такива периоди, колко щяха да бъдат? Аз знам само зелено и кафяво :) Просветли ме, моля :)
30, септември 2008 at 1:18 pm
Niili
ти си жизнерадостна, красива, с коса, вързана на плитки и носиш слънцето в усмивката си! и през ум не ми е минавало да те съжалавям, светличе – ти просто си прекрасно млада, ама не с онази глуповата, зелена младост, а с онази младост, която те кара да тичаш под дъжда, да се въргаляш в тревата напролет, да правиш любов с цялото си същество, да дивееш както ти харесва :-D кажи ми сега, откъде, как и поради каква причина да те съжалява човек? (каквото и да е станало – универсалното лекарство на леля ти Нийли винаги действа – а именно – две-три лъжици `майната му` сутрин на гладно). животът е прекрасен, мило! :-D :-D
30, септември 2008 at 1:46 pm
deni4ero
Пак го отнасят невинни хора :P
30, септември 2008 at 2:27 pm
Svetlina
Къде хора, бе, къде, къде “майната му” също така? Бре, спи ми се, ще ви търся после…
30, септември 2008 at 4:05 pm
Радо
вили, ти си идиотка.

По мое решение повече коментари няма да има по тая тема.