Жени в жълти чорапогащи

Не мога да се сетя откога не съм писала. Ама то и какво да пиша? Всеки път отварям блога, поглеждам, че последната публикация е за усмивки и толкова. Още е актуална. Прогнозирам, че ще е така още някой и друг месец, та ще трябва да се стягам и да попиша малко. Мъничко ;) . Я да видим какво мога да измисля…

Мога да кажа, че съм станала жена. Вчера си устроих истинско пазаруване в супермаркет. Само към час ми отне. Бях си подсигурила готвач (нищо че само студена кухня) за магаре и беше много хубаво. Ей така отидоха 40лв, ама изобщо не съжалявам. Сега само чакам да се разболее някой, щот съм се заредила с чайове, пък дай Боже и да огладнее някой, че подправките едва се събират на етажерката :) . Прибрахме се и ядохме, ядохме, даже студен чай пих :) . Нямаше какво да правим, та разглеждахме снимки и ми стана още по-хубаво, щото прегледахме всичко от това лято – Плана, всички паркове, Вършец… Диваче съм си. Мен не ме търсете по марковите магазини или студентските купони. Може да ме намерите обаче някъде по поляните или в малка компания на по чайче с ромче. Лесно ще ме познаете – аз ще съм тая, дет пее фалшиво :) . Сега обаче съм жена и пея само наум, плевни го, равни го, зъмни го, накичи го, бульо мари Байова.

Може да продължа да ви информирам и че есента и безсънието много ми разклатиха главата и почвам да прекалявам с мечтите, фантазиите, сънищата. Сънувах… това :) Пък да не казвам, че измислих тея:

  • иМан костов – това като обяснявах как се казва един площад;
  • рОботник – това като ме питаха какво съм;
  • ит из найс то смайл гуд – това под душа, докато пробвах новия гел и исках да кажа „смел“ или евентуално пък че „е хубаво да ароматееш“. Бе то… и за усмивки казано е добре, ама може ли така да прекалявам – под душа да си говоря на английски и то глупости?! :D Много съм добра :)

Честно – и трите изцепки са псилютно случайни и са за някакви си 2-3-4 часа :)

Тия дни си мислех нещо и за кучета, ама най-откровено го забарвих. Беше свързано с това, че някой ми каза как те лаели само добрите хора, с това, че мен по новата улица продължават да ме лаят всичките пазачета, пък са момичета, даже Бруно от моя двор се заразява и после дълго не може да спре :) Имам чувството, че лаят за удоволствие, може и да е щото ми личи, че вече и аз съм жена :) Ама нееееее, друго ми беше дошло на акъла, ма той отидЕ нанякъде… Я по-добре вижте Анатоли ква я е забъркал. Човекът е написал утопия за един кучешки или по-скоро опашат свят :)

Айде стига толко, че ще вземете съвсем да се разочаровате от мен. Или да ви хване яд, че имам огромна кутия пастет и сусамени хлебчета ;)

––––––––––––-

Спамя си :)


7 коментара on “Жени в жълти чорапогащи”

  1. xxx xx казва:

    А знаеш ли къде затварят наглите индийци?

  2. Svetlina казва:

    В консерви?

  3. xxx xx казва:

    Ц. Тадж Нахал.

  4. Svetlina казва:

    Ъ?! Не вярвам! Това нали е гробница на жена. Хей, ти сега с мен ли ще спориш? Аз откога съм си планирала да я изхвърля оная от там и да легна на нейно място…

  5. вили казва:

    А аз си представях Жени в жълти чорапи( а не жени като пол) и очаквах снимка на крачета в чорапки… 8)

  6. Жени казва:

    Хихи, из блоговете вече се разхождат достатъчно мои крака- няма нужда от повече :P

  7. vilford казва:

    :oops:
    И аз като адашката за нашата Жени си помислих, че става въпрос.


Твоят коментар

