И пекна слънце

Алеле какво беше вчерааааааааааа!

Имаше вятър за тичане.

Имаше листа за слушане.

Имаше топло за мирисане.

Имаше усмивки за запомняне.

Имах и жълто герданче.

Вие да не си помислите, че ще ви казвам нещо за рождения ден на Яна? Няма такова нещо. Вчера имаше слънце, имаше два часа в задръствания, имаше тичане, имаше прегръщане, усмивки, жълти кецове, ох… имаше май октоубър. Много обичам тая пуста есен, ей! И изобщо, ама изобщо не очаквайте от мен да съм адекватна. Есенно време не мисля, аз празунвам!

А, и още нещо. Не ми е студено. Аз мисля, чувствам, виждам, дишам, пея цветове. ЗА мен есента е най-топлият сезон, защото е изтъкана от топли цветове, даже слънчевата светлина не е така бяла. Вижте, де, вижте.

Знаете ли… много ми е хубаво. Чувствам се лека и малка и незначителна и млада и толкова пеперуда :) Все ме влече към цветовете, в които са ми оцветени крилете. И изобщо никой да не си помисля, че другата есен няма пак да „пиша“ публикация на същата тема :) А, да, ако някой иска да ме води по паркове… нямам нищо против :)

–––––––––––––––––

Плийз минимайз дъ нойз – Яна си е вече старата Яна и бие, и се смее, и е енергична и я обичам и още хиляди неща!

16 Коментари on “И пекна слънце”

  1. Svetlina каза:

    Е, добре, пак си играе с мене Уърдпрес, поне тоя път като цъкнеш на бялото, картинката се показва. Все тая. Навън вятър пее. Нищо, ама нищо не може да ме разусмихне.

  2. Lady Frost каза:

    Снощи се събудих по никое време… Чух как дъжда тупурка по прозорците по един такъв специален есенен начин… Мммм, страхотно!

  3. Svetlina каза:

    Аз пък цяла нощ не спах :) Есенни светкавици правеха офиса почти красив.
    Хих, сутринта ме бяха заключили навън и трудно си стигнах до леглото, ама много сладко го употребих. Аз имам дърво и никой не ми тупурка по прозорците, утре идвам да спя у вас :)

  4. Lady Frost каза:

    О, мен ме събудиха именно светкавиците… Както се изрази Антон, толкова бяха продължителни, че можеш да ги нарисуваш чак…

  5. вили каза:

    Есента е красива и прекрасна в твоите снимки и думи! Жълто, жълто и малко червено за гарнитура. А тук нямаше светкавици, но валя, валя дъжд и накрая спря и задуха, но много, много пронизващо. Помислих, че зимата идва, а то валяло сняг някъде в планините ни високи. ;)

  6. Le_Grand_Elf каза:

    Това е, какво очаквате :P
    Залъгва ни движението в събота, а в неделя – ПРАС! Айде на ви :P

  7. Svetlina каза:

    Ей, нали се разбрахме, че ти от движение не разбираш!!!
    :P :P :P :P :P :P :P :P

    Вили, тя си е прекрасна по принцип, не е само заради публикациите :) И аз чух, че някъде по Витоша валял сняг, след минутка излизам за нощна смяна, надявам се първа да видя първия сняг :)

  8. deni4ero каза:

    а бате ти Спаси дори не ги е чул гръмотевиците :)

  9. 6efa каза:

    aide de
    vseki istinski maj traqbva da si ima topka za tenis, za6ita na garba na pijamata

  10. æren каза:

    Точно тия дни и аз си се радвах на жълтите дървета пред вкъщи. Вчера дори ми мина и една пуйтична мисъл през главата: че са пожълтели от скръб по лятото. Ама пък така (жълти и червени) са си още по-хубави =)
    И ако и температурите са между 17-23… ^^

  11. Svetlina каза:

    Ами че те са :)
    Вътре в сърцето :) В моето :) Ври и кипи и не му се спи :)

    ПП: едното е лъжа ;)

  12. Le_Grand_Elf каза:

    @ПП-то:
    На сърцето температурата на време и кипене е различна :P

  13. […] Равносметката е, че се видях с колегите и това много ме радва, че се бях затъжила много за някои от тях. Освен това от първия ден стана ясно, че семестърът, пък и годината никак няма да са леки, а на мен не ми е само това на главата. Но от сега съм готова да се справя с предизвикателствата А и днес беше тоолкова слънчево, и усмихнато, и есенно (като на Светлинка есента) […]

  14. Lili каза:

    The perfect day… i da kaje nqkoi 4e esenta ne e nai krasiviq sezon :) mn qki snimki…. :D

  15. Svetlina каза:

    Не са мои – някойси Гугъл ги бил правил… а да знаеш колко честичко си ги отварям за преговор…

  16. […] три часа по-късно вече бях във влака за Варна. За Яна. Мине не мине година… подаръци да сме й давали :) Добре че пак беше […]


Твоят коментар

