Гущер, бабо, гущер на вратата, бягай бързо във кревата!

Къща. Пълна с топло и светличко.

Позвъняване. Пълно с треперещ глас. Добре че не ми каза „Слънчице“.

Спирка. Иска ти се да летиш, но автобусът всъщност само трака като сврака.

Спирка. Голяма, по-голяма, най-голяма усмивка.

Тъмно. И звездно. И звездно. И тихо.

Къща. Дървена и топла. Не тиха.

Чай. С топчета. И друго.

Друго. Още. И още две щипки.

Опити. Мислене на чаена глава.

Легло. Препълнено с държави, градове, села, гадинки, дървета, човешки части и имена. Добре де, не чак толкова много села.

Легло. Одеяла. Коса.

Коса. Гушкане. Коса.

Гушкане. Топло и мекичко.

Изгрев. Или опити за такъв.

Изпращане. Опити за нов сън. Драскане.

Гущерче, лягам да спя, само да проверя дали си стигнало навреме за лекции. Къпането ще го отложа за ден, когато леглото ми не мирише на гушкане. Поздрави от Тигър. И четирите крака на Бруно.

––––––––––––––––––––––-

Как се чисти дървен шкаф от разляно предната седмица олио?

10 Коментари on “Гущер, бабо, гущер на вратата, бягай бързо във кревата!”

  1. Павка каза:

    Намажи целия шкаф с олио. Поне ще е еднакъв навсякъде ;)

  2. æren каза:

    Ами… как се е разляло олиото ;) ?

  3. Svetlina каза:

    А! Интересен въпрос. Трябваха ми няколко дни, докато разбера защо се пързаля кухнята, през това време беше почнал да се пързаля целият първи етаж. С. каза, че не е от него и обеща да почисти. По някое време наистина изми и сега почти не мога да карам кънки. К. си призна, че е търсил точно определена торбичка в шкафа и „май разлях някакво олио, ама не съм сигурен“. Ммм сложно е – значи торбичките седят в грамаден шкаф без вратичка и пред тях са наредени шишетата олио и оцет. Вчера и на мен ми дотрябва торбичка, а си намерих маслобойна :(

  4. æren каза:

    Ами….ще е добре да си намериш нещо хубаво, с което да покриеш петното ^^

  5. Le_Grand_Elf каза:

    Разлято олио се не чисти!
    Приемаш фактите, въздъхваш дълбоко
    и продължаваш да живееш!
    Това е… от опит го знам, га работех в една масладобивна фабрика :)))))))

  6. Svetlina каза:

    Много приятно значи :(
    æren, нали знаеш, че мен не ми трябва нещо за покриване на петно, а нещо за покриване на шкаф? Всички стени :( Не знам К. как го е постигнал, но определено има талант.

  7. æren каза:

    Можеш да го облепиш с някакво фолио… примерно лилаво =Р

  8. Lady Frost каза:

    На въпроса за олиото: Трудно! Да не кажа – невъзможно! Пробвай с обезмаслител, може пък да стане.

    Тоя пък гущер от къде го измисли ма?! Сетих се как като бях някъде трети-четвърти клас не исках да си вляза във входа, защото на стената до вратата имаше огромна богомолка, а мен ме беше страх. А татко не искаше да слезе да ме вземе! :(

  9. Svetlina каза:

    А, получи се :)
    Всеки ден търкаш до полуда с гъбичка с вода. Когато тотално объркаш бройката на дните и съсипеш гъбичката от всички страни… има шанс да е станало нещо. Между другото това си епросто някаква дъска, в смисъл, че не се наду от водата, надали ще работи тоя номер в нормален шкаф.
    А гущер… тя си знае :)
    Баща ти ти е дал добър повод да се научиш да летиш до прозореца, ама на, пак си порпуснала :P Спокич – нормално е – аз също имам проблеми с вертикалното излитане…


Твоят коментар

