Бета рисърч или преброяване на пилците

Я да видим какво ми се получи от чувствителната анкетка :)))

Така де, сетивната :) Мина достатъчно време и не мисля, че ще се включат нови участници. Може да не е представителна статистика за цялото земно население, даже за българското или блогерското, ама е представителна за моите си фенове, аз и без това си мислех, че са само двама.

Ето ги моите обобщени резултати, които пресмятам от два дни:

Любимо сетиво: зрение( за жените: слух+обоняние)

Любим аромат: книги/хартии ( за жените: природа (разни чисти, диви неща преобладават))

Любим вкус: шоколад ( за жените: шоколад)

Любима гледка: планина ( за жените: планина+човеци (любими))

Любим допир: човешки допир ( за жените: човешки допир)

Любим звук: звуци в леглото/свързани с леглото ( за жените: пак неща, които могат да се чуят в леглото)

Любима игра: нещо, занимаващо главата ( за жените: нещо за главата)

Участвали: 7 женски имена и 3 мъжки

За мъжете няма отделна статистика, щото за трима не мога да смятам, трябват още. Както и да е. Аз не съм нито статистик, нито статист. Обаче искам да си кажа, че ми беше много приятно да чуя кои са най-милите неща за хората около мен. Освен това ще кажа и „благодаря“, защото ми се връзвате на акъла, пък и ми имате доверие. Не, че ще ви издам някакви тайни, примерно, че обичате нощем да ядете ягоди, а „благодаря“ за това, че любими неща се споделят само с любими хора, че тея разговори не се водят ей така на улицата. Съкровенни неща. Като примерно любовта към тапетите в хола. Просто рядко намираме на кого да ги споделим и не опира само до желанието на слушателя. Ей, маймуни мои подчинени, благодаря!

Много търсих, много, много, ама не намерих картинка, която да включва всички необходими съставки за задоволяване на вашите сетива. Ето обаче една с шоколад, човек, почти спящ, сигурно мирише хубаво, а най-вероятно цялата работа се намира на открито на планина точно след дъжд.

А това пък си е за мен. Много ми харесва. Пък и забравих да спомена, че много обичам миризмата на дърво, както и усмихнати възрастни хора.

Снимки: Интернет

14 Коментари on “Бета рисърч или преброяване на пилците”

  1. vilford каза:

    На втората снимка дядката може и да е усмихнат, но със сигурност е от ШОКОЛАД. :D

  2. xxx xx каза:

    На първата снимка човекът е по-скоро тъжен, защото сигурно има разстройство и не може да си хапне от тортата.

    Или защото на него се е паднало по-малкото парче.

  3. Svetlina каза:

    Бъркате бройките :) Снимките са три :)

  4. xxx xx каза:

    Гама рисърч или преброяване на кьоравите.

  5. æren каза:

    И аз мерси… много обичам такива игри, разкриват много хубави неща, за всеки, който вижда =)

  6. вили каза:

    А ягодката е така съблазнителна!!! А тортата! А шоколада!!! Мммм, вкусотии. Гладна съм. ;)

  7. Svetlina каза:

    Е, двама кьорави от общо двама :) Гама рисърч е лесно за пресмятане.

  8. xxx xx каза:

    Това по твоите формули трябва да прави 200 %, т.е. 2 Х 100 % кьорчовци. Или, как му викате там академичните математици: „Не виждам с левия факториел! Я! И десният не ми е на фокус!“.

    То при толкоз шоколад, аслъ, човек става разноглед.

  9. Svetlina каза:

    Точно днес си говорих с един приятел за това, че повечето хора имат кокоша слепота на психическа основа. Нямаме нужда от шоколад, а от правилна употреба на главите.
    Между другото: „двама от двама“ се изписва 2*2 (2х2), което е 4 или 400%.

  10. æren каза:

    Не е ли 2/2? Като „един на сто“= 1/100 ??

  11. 6efa каза:

    pet procenta ot 67 se pi6e:
    5/100*67 :)

  12. xxx xx каза:

    Това с главите е световен проблем за мъжете.

    А с процентите – знах си, че съм проспал нещо от часовете по математика.

  13. Lady Frost каза:

    На втората снимка съм аз, която не може да си хапне, защото е на диета!
    СветлинО, каква е тая сочна ягода с шоколад ма? Направо ми потекоха лигите и ми се разтрои стомаха, чак почна да хълца, толкова е нещастен! Ама ще видиш ти каква стройна мацка ще стана! Хихихи! :P

  14. Svetlina каза:

    Най-накрая някой да я види :)
    Ти внимавай да не станеш невидима с тия диети :P


Твоят коментар

