Информационен бюлетин

Имам да давам една камара отчети. Примерно къде се губя, защо се губя, къде ще се губя и защо пак се хиля. Има и още няколко неща за изброяване, та давай да почвам…

1. Записах се на курсове по рисуване. Много съм доволна. Питаха ме колко съм голяма и дали преди съм рисувала. Ще ме сложат в групата на „големите“, които рисуват с цел да научат нещо. Така че може да си добавите още едно нещо към списъка ми с желания за подаръци за рождения ден – искам от ония цилиндри, дето се премятат на рамо и те правят хубаво изглеждаща отвеяна душа на изкуството. Шъ мъ извиняват чертожничките, но на тях просто не им отива :)

Ей, ама аз и техническо чертане съм учила. За доказателство прилагам ръчно изработената си папка:

2. Абонирах се за културния бюлетин на Буквите и ще ставам културтрегер(ка). Изобщо… много важна съм напоследък. Истински шеф – една държава не е превзета напълно, докато не накараш хората да ползват твоя снимка за икона или твоя книга (или просто жълтата ти книжка) за молитвеник. Трябва, ТРЯБВА да пусна пипала и в областтта на културата :)

3. Вторник е Петковден и в Нови пазар има панаир. Това не е важно. Наистина важното е, че аз и сестра ми имаме тогава курбан за здраве и че мама ще ми идва на гости. Лошо. Ще трябва някак да й обясня защо живея с момче, вместо с момче и момиче. Много лошо. Ще трябва пак да чистя. Днес.

4. С. иска да си вземе коте. Да си вземем коте. Явно ще поотложа моето желание за пиленце. Гледам, че някакви котки търсят вратички за отравяне на стопаните си и/или за готвене на пилета. Интересно ми е и как в сезона на Пепеляшките всички са хукнали да учат Кегел. Демоде ли са балните рокли и сатенените ръкавички? И защо точно при мен се търсят такива оговори???

5. Вече се събират много обещания. Станаха месеци откак съм обещала на Светла да напиша онова за кръгчетата, времето и Бердяев, на един колега съм обещала да публикувам един тест, имам и да правя подаръците за оная игра, пък и от едн онещо, дето цяла есен събирам сили да публикувам, а още няма драснат и ред. Да не споменавам, че имам три вечно отвдорени таба, които да ми напомнят, че съм овца и че имам да мисля за едно нещо и после да го обобщя в нов пост. Изобщо… дайте ми отпуска и ще препълня Интернета :)))

6. Напоследък изпитвам огромно удоволствие да се обаждам/пиша/усмихвам на хора, които не са го очаквали изобщо. Не че не знаят, че ми пука за тях, просто рядко го показвам. Леле, колко е хубаво вместо здрасти да кажеш „липсваше ми“ или „обичам те“ или да пратиш смс „мисля за теб“!!! Вероятно и получаването на такива неща не е лошо ;)
7. Бягам да си подреждам багажа. Тая седмица ми донесоха последните три кашончета и вече окончателно съм си вкъщи в новото къщи. Добре де, не бягам, ама се запътвам с тътрене на оранжеви чехли и почесване на рошава глава.

––––––––––––––––––––

Отваряш си пощата – 6 писма. 5 са от един и същи човек, който е пращал наред на всичките си приятели+познати+непознати+врагове, другото е пак такова масово спамче, но от друг. На следващия ден по новините дават взривени стъкла на малка госпожичка от София.

12 Коментари on “Информационен бюлетин”

  1. UZUMAKI каза:

    Котетата са най-яките – ‘зимайте си! :)

  2. xxx xx каза:

    Ами ше учат, я. Времето се захлажда вече и започва да предразполага към бумтящи печки и дебели юргани – с една дума, към есенно-зимна романтика, добре гарнирана, при това, с гъбена яхнийка и пилешки гърди за foreplay.

  3. Радо каза:

    Защо сезон на Пепеляшките? Иначе почти по всички точки – честито!
    Само по 3. ти желая здрави зъби за стискане тия два дена и силно алиби ако случайно стълбите се строшат точно тогава. Това под чертата ми напълни душата, та ще го копирам :)
    Нощен труд, имаме ли връзка?

    ————————————————————

    Отваряш си пощата – 6 писма. 5 са от един и същи човек, който е пращал наред на всичките си приятели+познати+непознати+врагове, другото е пак такова масово спамче, но от друг. На следващия ден по новините дават взривени стъкла на малка госпожичка от София.

  4. 6efa каза:

    za6toto sezonat na tikvite e sezonat na pepelq6kite + sezonat na zahranvane na beboci

    no6ten trud – tuk :)

  5. Svetlina каза:

    Няма да имаме коте :( Поне не това – някой го осиновил преди нас. Обаче днес мама идва и ще има строг контрол – не било полезно да стоя много пред компютъра… Айде, Пепеляшка ляга да спи, че идва от работа и по някое време ще се събуди – чака я Вавилонска кула съдове за миене…
    –––––––––-
    Що така?

  6. Deneb_50 каза:

    Хей,не така-не човека избира котето,а обратното.Отивате при котилото и което коте дойде при вас-то е вашето.А сега малък бонус :-))

    КОТКА
    Тя – светлозелени очите й –

    пробляскващо жадни за плен.

    Някаква песен, сънливо,

    преде си зад мен.

    С подскоци, фатално комични,

    огъва опасна снага.

    Тъй сякаш желания скришни

    потръпват с вина.

    Защо ли посоката знае?!

    Нехайна жестокост в тила

    е впила. С изящество вае

    безмълвна съдба.

    Опашка наивно отпуска,

    забравила миша вражда.

    Обръща се. После се впуска

    и чезне в дъжда.
    автор: Марин Лазаров

  7. Svetlina каза:

    Да ти се доще да си локва… Събираш в себе си спомени/части от черно коте, дъга, малко мишле, Анатоли, една огрмна усмивка за благодарност… И през цялото време можеш да гледаш само нагоре. Няма такива глупости като взиране в хоризонт и граници. Просто едно безкрайно небе, прекъсвано от птици, облаци, слънце, звезди, сгради с още птици, понякога със скачащи хора…
    –––––––––-
    Оня ден в Студентски град пребили един, а на следващата сутрин клюката беше пораснала до „някъв скочил от блок …“

  8. æren каза:

    пропуснал съм да питам къде ходиш на курсове и какви пари са…
    а аз съм върл фен на големите черни папки, където се слагат картоните =)

  9. Паро каза:

    „хубаво изглеждаща отвеяна душа на изкуството“ – тези винаги са ми приличали на наркомани :)

  10. Svetlina каза:

    Я ела в събота с мене да те запозная с малко такива наркомани – много ще ти се зарадват :)

  11. Lord каза:

    и аз искам такава тръба – супер удобна е да си нося катаната там, без никой да заподозре:р


Твоят коментар

