Ухааааааа

Няма ме, няма ме – мама си мисли, че се обличам сега :)

Само набързо да изклюкаря, щото не мога да си го държа зад зъбите – С. предложил на колежката М. да се женят, тя приела, кумът е уговорен. И ще живеят при мене :) . О, с нея ще ходим заедно да пазаруваме бельо, тя иска деца, той също, спират хапчетата от днес, ще е с бяла рокля и силно се надявам до два месеца вече да имат и медена седмица :)

Иначе… мама още не ме е убила. Не знам защо. Май съм станала резистентна. Няма лошо :)  А за курбана си получих цели два смс-а :) Не знам защо. Ама много се смях и много усмихната заспах. О и с дъх на дюли :) С. ми открадна така дълго желаната дюля :) Жълтичка и кръгличка :) Много вкусна излезе :)

13 коментара on “Ухааааааа”

  1. Svetlina каза:

    Забравих да кажа – това за С. и М. е тайна :)

  2. vilford каза:

    Eeeeeeee, съжалявам! Аз коментарите ги чета 2 дена след поста и вече разказах на всички!!! Край, не могат да размислят – женят се и туй то!

  3. Svetlina каза:

    Ъмм, мисля, че още няма два дена :)))
    И да – още съм жива :) Има да ви разказвам за мама… ако оцелея до неделя, де :)

  4. Жени каза:

    Пак сватба… Предавания за сватби, съквартирантката и тя се впечатлява от темата, сега и С. ….. Ужас, ужас….
    Ами да са живи и здрави младите, пък като се обичат, да се вземат :P

    Ще оцелееш, как няма да оцелееш, иначе как ще разберем какво се е случило ;)

  5. вили каза:

    ЗА любовта прегради няма!! Нека се обичат и ще чакаме бебе! И не ядосвай мама!!! ;)

  6. Svetlina каза:

    Ей ме на пак за пет минутки :)
    Отчет:
    С. и М. са още живи. Аз също.
    Вчера:
    64 – 88 – 280 – едно място, за което много ще разказвам – Борисовата – Ариана – 22 – нотариус – женски пазар – 9 – 64
    А, някой да каже нещо? Станала съм истински комбинативен гений :)

  7. Павка каза:

    Само 94 не видях, но то май беше в друг блог. Браво на генийчето! Чакаме подробности!

  8. Svetlina каза:

    Оф, не издържах, ще ходим с такси днес. Стискайте палци и днес да оцелея, че иначе верно няма кой да разказва за моите подвизи от вчера. Мама като агънце ходи след мене и даже не знае, че геройски съм я прекарала по най-лесните и бързи маршрути с възможно най-малко билетчета…
    Павка, 94 го мислех като вариант, ама точно заради кучето се отказах ;)
    Айде, пак ме няма, мама напира да излизаме 15 минути преди таксито…

  9. Радо каза:

    Жени, ако не оцелее ще разберем какво се е случило от уликите на местопрестъплението :)

  10. вили каза:

    Aз нищо не разбрах от тази комбинация, но ти ще разясниш някой ден. ;) ;)

  11. Паро каза:

    ей, светлина, прочетох книгата, искаш ли и ти да я пробваш? нали ти бях обещал да ти я дам…

  12. 6efa каза:

    adres ili telefon? moje i q, skype…

  13. Svetlina каза:

    Драсти, Аспарухчо, малко ме нямаше онлайн :(
    Още ли си давателен?


Твоят коментар

