Обичам те

Янче, имам перфектния начин да ти помогна с диетата. Ще ти напиша публикация, чиито съществителни можеш да ядеш. И нали знаеш – обичам те тоооооооооооооооолкова много :-*

БОЖИДАР сутрин

Събуди ме МЪЖЪТ. Искаше да проверя нещо. Накара ме да търся РАЗКЛОНИТЕЛ с КОПЧЕ. Не беше лесно. Жълтият ми ПОТНИК негодуваше заради ВЯТЪРА навън, обаче геройски се справих. През това време теб те е събудил БОЖКАТА и го довлече. Толкова е топличък и мекичък сутрин! КОСАТА ти беше залепнала на НОСА и изглеждаше като КОКОШКА. Добре де, млада КОКОШКА, ЯРКА. Млада и кръгла. Подаде ми МЕСОТО и ми каза към 10:30 да му дам МЛЯКО. СЛОН такъв, върна се в ЛЕГЛОТО, нали?! Оня мекият взе да ми гука и да ми ритка ДЕКОЛТЕТО. Учих го да лети, да не скубе КОСА и КОЗИНА, но предимно се борих да не изяде ДИСТАНЦИОННОТО. Неуспешно. Специално пуснах „СЕМЕЙСТВО АДАМС“, ама малкото нагло някакси намираше начин да натиска копчетата и все „ПЛАНЕТА“ ми нацелваше. Много му хареса как говори оня, дето отваря ВРАТАТА. Изгубих към 60 МИНУТИ да бутам ШИШЕТО на малкия и пак не си изяде/изпи всичко. За СМЕТКА на това се разходихме навсякъде, даже и при тебе влизахме, но не ни усети. Намерихме си гумена ИГРАЧКА, която да хвърляме надолу*. А плюшеният ФРАНКЛИН вече може да говори на бебешки. Страшен КУКЛОВОД съм.
Някой ми мрънкаше всеки път, когато спирах, така че не спрях да спирам да вървя. И нося. Намерих и лесно решение – сложих го долу* в ШЕЗЛОНГА и дори успях да си обуя ДЪНКИТЕ. Между другото – много са ти хлабави ЛАСТИЧКИТЕ. Започнах да огладнявам, ама ГУГУЛЕТО настояваше да стоя с него. Накрая го нарамих и право в ХЛАДИЛНИКА. Ама там нямаше нищо недиетично :( . Намерих едно ПАКЕТЧЕ отгоре и го набутах в микровълновата. После с БЕБОК на коляно се навеждах да търся КУПА. Лилава. Успях дори да се нахраня :D . Виж, стана сложно, когато се опитах да си измия РЪЦЕТЕ. Миеш едната, подсушаваш я, прехвърляш ВЪРЗОПЧЕТО в другата, миеш втората, подсушаваш я. БОЖКАТА реши, че вече не му се разхожда и седнахме да гледаме ФИЛМИ. Или поне да щракаме КОПЧЕТАТА. И на ЛАПТОПА. СИН ти взе да хълца и го прекръстих на МАЛКИЯ ПУК. После ти ни намери и взе да ни строяваш и изобщо… КОНЕЦ. Само да вметна, че МАЛЪК ПУК си остана ПУК, ама ГОЛЯМ още много време и че АСТИЛАР каза само да му се смея. Много му се смях. Честно.

* сърце не ми даде да напиша „на ПАРКЕТА“
ПП: силно се радвам, че „аз“ е местоимение ;)
ПП2: не знам дали можеш да ядеш слон :( Ако не, извинявай, че ти отворих апетита :(
ПП3: ако ще ядеш планети, гледай да са от по-мъничките

One Comment on “Обичам те”

  1. Lady Frost каза:

    обичкам те, нали знаеш!


Твоят коментар

