И къде ме заведе мама?

Мама ми беше на гости преди ееееееееееей толкова време. И обещах да си кажа къде ме е водила. Добре де, къде ми каза да я заведа :) Продиктува ми един адрес и каза, че задължително трябва да идем. Намирам го аз на картата и измислям как да я прекарам с малко автобуси. Изобщо не ми хрумва, че ще е забавно. Или пък, че ще се влюбя в мястото. Някой знае ли това какво е?

А това? А това?

И така хубаво мирише вътре… купища хартия, малко мастило, хора с очила с верижки… Те не миришат, де. Видях редакцията на „Трета възраст“ и вестник „За жената“. А мама влезе зад вратата на „Рики“. Светлинка тупна на едни меки кожени дивани от преди да се роди или малко след това и се зачете – трябва да е било Фантастичното алманахче. Голямо готино!

Огромна, масивна сграда. Комбинат! Не можах да намеря подходяща снимка всъщност. Аз него видях като Гугъл. При мен имаше слънце, обиколих заден, главен и другия заден вход. Видях пазачи, които играят белот, видях и униформен пазач от другата страна, който любезно посочваше асансьора и табелките на десетките редакциии. Страхотно е да изкачваш тея стъпала, да потреперваш в сигурно античния студ на сградата, да ти се вие свят, като погледнеш украсата на колоните. Като стана голяма, ще си намеря любовник печатар и леглото ми ще мирише на хубаво!

А алманаха го прочетох. Много хубава книжка. Или щеше да е, ако беше само сборник. Псевдонаучните и псевдокритическите статии между разказите и стихотворенията ме издразниха. Уж написано като разговор с читателя, уж да е достъпно, пък все надалеч те праща. Нищо де – начетох се на много чудесии. Сигрно още дълго има да ги споменавам. Ама сега спирам – искам пак да се сетя за Полиграфическия комбинат!

Хей, вижте какво си намерих, докато рових за картинки :)

–––––––––––––––––––––

Хазяинът си гледа катеричка на прозореца!

3 Коментари on “И къде ме заведе мама?”

  1. Lady Frost каза:

    Аз знам коя е сградата… Ама да кажа ли?
    Иначе за сборника – подкрепям те със 10 ръце! :)

  2. Svetlina каза:

    О, Кали, драго ми е :)

  3. пламен каза:

    Във връзка с последната картинка – пробвай това: http://theplamen.blogspot.com/2007/09/blog-post_398.html


Твоят коментар

