Здравей, свят! Здравейте, приятели!

Да! Точно така се казва всяка първа публикация в Уърдпрес. Искам и точно така да започна новата си годинка. Ново десетилетие всъщност.

Здрасти, свят! Благодаря ти за топлото посрещане! Много съм щастлива!

dsc073481

Пак рожденият ми ден порасна в рождена седмица :) Изобщо няма да си правя труда да сменям датата на календара. Миличък мой свят, ще те оставя да празнуваш още дълго! Давай, радвай се, заливай ме с подаръци и усмивки! От няколко дни се чувствам просто… така :) („Така“ трябваше да е линк към „Щурават яхта“ от „Моят прадядо и аз“ на Джеймс Крюс, но явно никой още не я е качил в нета, поне не на малкото езици, които владея – засега я намирам спомената само при себе си, а може и да е от особеността на превода на точно това стихотворение). Чувствам се щурава, чувствам как просто цепя пространството пред себе си, как във всяко пристанище ме чака по нещо красиво… В тоя ред на мисли съвсем нормално е сега да ви залея с една абсолютно ненужна информация. Ще сложа сипсък на всички, които ми честитиха и ще благодарямного внимателно, искрено и лично! Надявам се да не изтърва някого, нодявам се догодина наистина да дойдете на партито ми, надявам се да сте щастливи поне на половината на мен!

Ани – момичето, с което стоях известно време на един чин; което ме научи да пия ром; което не можа да ме познае в автобуса преди два месеца – Ани, благодаря, че се сети за мен! Не сме се виждали от толкова време, обаче никога няма да си забарвим рождените дни, нали?! На 16ти юли чакай включване от моя страна :)

Антон – Мицев – мога много неща да кажа, но това, което най-добре го описва е „брадат баща на Божката – инженер“ – Тони, мерси много, че ме поглези – на самата дата ми даде какао, закуска, бебе, даде ми домашен уют, довери ми най-милото си, а после ми взе и Бачо Бианко ;) Голяма вкусотия, така да знаеш!

Божидар – първата целувка за рождения ден ми даде ти, малко бебе такова! Мерси, че ми се усмихваше през цялото време и че ми даваш всичкото сопкойствие на света, че си толоква мекичък (и че ме остави да се назакусвам ;) )

Вал – всички знаем Вал Йорданов :) И всички ог обичаме :) А той обича само мен :mrgeen: Ето какво ми подари и той :) Благодаря, тате на пате!

Вики – О, сестрата, мерси, мерси :) Пъривят смс казва да ти се обадя, за да ти честитя, вторият вече има ипожелания и вес пак ти се обадих. Умирам от любопитство ккаво си ми взела и силно стискам палци тая седмица да мога да си дойда, да решаваме задачки, да си говорим, да сме сестри. Мерси, Фъстък!

Виолета – Вилинка, мило мое рошаво дребно момиче! Да кажем ли на блогерите коя си? Ами ти си… момичето, което 4 години беше високо колкото мен и тежеше оклкото мен и седеше на същия чин, а по-късно – заслабна и те приеха в съседната стая; ти си камбанката, която пееше с мен из коридорите, която радваше госпожата по руски, съкровището, което дадох на Стефан (нали помниш оня студен декемврийски ден, когато те изпратих до зеелната кола и обещах да не казвам на родителите ти къде си?) Вилинка, не сме се виждали от бала, а те чувствам все така моя и все така мила. Благодаря, че звънна.

Георги – отговорника на моя клас – Гого, малко селд полунощ се сети за мен и отлкова много се извиняваше… А аз щях да съм щастлива даже и без да ми честитиш, знаеш, че се радвам всеки път, като се чуем. Благодаря ти!

Дамян – никой още не го е изместил от мястото му на моя най-добър мъжки приятел – още рано сутринта се сети да ми звъннеш и въпреки, че днес в семейството ти има още един рожден ден, който обаче не е празник, ти беше с мен и ми каза толкова хубави неща! Дамянчо, много те обичам и мисля тоя месец много силно да те гушна!!!

Диана – всички знаем господарката на панаира :) – Дид, благодаря ти за купищата жълти подаръци и за километрите чорапи!!! Надявам се занеш, че това, че дойде, е незаменимо за мен!

Елфчето – наш мръсник мръснишки ;) – Марти, благодаря че ми изми съдовете! И за одеялото мерси! Голям елф да пораснеш! Много елфчета да си навъдиш! Благодаря, че дойде, наистина и ей, няма да издавам, че си добро дете!

Жени – знаем я – порасанлата пеперуда от съседния блоГ :) – Женичка, наистина оцинявам честитката ти! Благодаря!

Иси и Мими – моите английски братовчедки :) – ей, рошли такива, не знам откъде сте ми набарали мейла, ама много благодаря, страшно ме изненадахте! Картичката е супер, само се чудя… коя от нас е хипопотама ;)

Климент – едно бебе, котео ни подари Терасата на вещиците – Клим, голям да пораснеш и ти и все така да радваш каките! Мерси, че ес сети за мен!

Котката – Коте, няма да ти пиша името, знаеш, че псевдонимчето ти отива много повече :) Открих годината много забавно – ти първа ми честити, светът по-добре да почва да трепери отсега, ако все така ще ми върви до следващия ноември ;) Мерсаж!

Л-то – Азбуката моя рошава и шашава – Деничеро :) Eй, човеко! Златна си! Ако искам да звънна на някого, ако искам да пиша с някого, ти си там, дали беше магия по повод на рождения ми ден или просот си вещицата, която ме обича…. благодаря, че през всички дни от празненството ми БЕШЕ с мен!

Мама – без имена ;) – Мамо, мерси, че си почерпила колегите си за мое здраве, мерси и че спази традицията от детството ми и ми подари един подарък, който си исках и един – изненада :) Знаеш ти :) :) :) За мен истинският подарък е изннада :)

Маминка Марче -ей, мами,мерси, че се чухме! Мерси, че ми пожела такива хубави неща! НЕ плачи повече! Най-много след две седмици си идвам!

Мирелка – комшийчето ми във Вършец – единственото приятелче, което ми остана там – Лелке, усещаш ли как все повече порасваме? Заедно. Все ни се случват интересни неща, все печели опит, понякога през сълзи, обаче пеечлим, излизаме живи, по-здрави, да се надяваме, излизаме с хъс за щастие! Благодаря, че се сети за мен!

Надя – госпожо Наде, много благодаря за картичката :) Знам, че с тебе се чуваме само по празници, обаче и това ни стига, за да сме щастливи, нали?! Даже… много мило такова ми става, специално… дори от Испания си се сетила за мен (или поне аз си мисля, че си там още). Прави деня ми още по-хубав :)

Павка – едно мъжко момиче ;) от Хасково :) Мама на чифт червени чорапки :) Благодаря, че наистина не пропусна Октомврийската революция и ми честити така дълго очаквания юбилей! И за чорапките мерси – кой знае откага си ми ги била приготвила… Както обещах, обух ги – на шести, когато черпих в офиса и се бях изтупала с червена пола :)

Светла – на бебе Теди усмихнатата смела майка – Кекле, рошло кльощава! През целия ден бяхте до мен, усмихвахте ми се, пожелавахте ми разни работи… Кекленце, благодаря ти много и да знаеш, че когато дойда в Шумен, ще те завлека на магазин „Бонбон“!

Смешко – всички го знаем и него :) – дете, дете, благодаря ти, че стана рано, за да работиш болен и да си сигурен, че си напарвил всичко възможно да дойдеш! Знам, че не дойде, някакси го забелязах, обаче пак ти благодаря за вниманието!

Станислав – най-шарения ми съученик – ей, мъник, не знам как се сети за мен, обаче огромно благодаря! Обещавам тия дни да те хвана за ушите и да те черпя една минерална водя накъде! Липсваш ми много!

Раличка – Голямо мерси за голямото честито :) И за възглавницата мерси . още се смея на идеята да си пратиш възглавницата, понеже нямало да можеш да дойдеш :) Обещавам да се разтърся и тия дни да си я получа :)

Сливил – едно такова… ходи на гимнастика ;) – мадам, мерси за пожеланията и да занеш, че помня, че искаш да ме водиш на екскурзия ;)

Тати – няма да давам друго описание ;) името е достатъчно :) Браво бе! Аз толкова време си мислех, че ти е изчерпан аучерът, а ти си си пазил за последно обаждане за орждения ми ден! Мерси, мерси! ОБичам те много!

Тош – пловдивския батко, дето ми раздели 14те гигабайта на три драйва :P – Ей, льольо, почва да ти става навик да пишеш писма в сънено състояние, добре че и аз сънена ги чета, че да се разбираме! Мерси че се сети! О, и много благодаря за припомнянето на 18 ми ден ден :) Беше прекрасно!

Христо Манолов – тоз приятел смятам да продължавам да си го държа инкогнито, само ще издам, че това не е „момче със смешна брада“ – благодаря, че дойде от другия край на света, за да ми нацепиш дърва и да празнуваш заедно с мен! ЧУдя се кога ще ти писне от мен и ще очистиш с някоя крива въздушна пушка под наем…

Шувили – няма пък да кажа коя е :P – марси, мацко! Благодаря ти за искреното желание да дойдеш на пъртито, както и за милите думи! Пожелавам бързо оздравяване на Валката и това да му е последната болест преди втория юбилей!

Яги – един мой батко, никой да не пита – Благодаря за всичко! Благодаря, че си загубил толкова много време да ми пратиш купищата подаръци, че ми изтърпя мрънкането, докато чистих и подреждах, че изяде 1/3 шоколадова торта за мое здраве… Просто благодаря :*

Яна – не си последна, моме, не си :) На тебе нищо няма да ти кажа! Много ти стана вече ;)

Милиони блогери и колеги от ХТМУи офиса (наистина сте твърде много и ще ме заболят пръстите от писане) – изобщо пък не съм очаквала такова нимание, така че… благодаря за тоновете усмивки, които ми причинихте!

Всички знаете, че мога да си пиша глупости още дълги часове, мога да си наснимам подаръците, какво ли не. Аз обаче съм вече стара и изморена и ще бягам. Оставям на оцелелите до финала малко снимки за награда :)

ПП: картичките имат срок на годност – аз съм си ги снимала и сега са ми на харда, обаче засега ги оставям така с линковете, поне до именния ми ден ще са активни и ще свирят :)

ПП2: много малко от поздравилите ме ще видят тази публикация, пиша я просот така, не искам да стига до тях, на всеки лично съм или ще благодаря!

––––––––––––––––––––––––

Ще се пръсна – цял ден опитвам да доям останките отпартито, ама ще ми трябва още поне седмица :(

10 Коментари on “Здравей, свят! Здравейте, приятели!”

  1. вили каза:

    :lol: :lol: Не се пръскай. Трябваш ни все още цялата! ;)

  2. deni4ero каза:

    welcome си, anytime

  3. vilford каза:

    :D
    Изпуснахме хубав купон! Много ти завидях за жълтото одеалце!

  4. astilar каза:

    Ха, ха, видях на снимките, че Мара Джейн все пак е минала под ножа :)

  5. 6efa каза:

    tova poslednoto e taina ;)

  6. Lady Frost каза:

    :) :P

  7. Svetlina каза:

    Не се смейте, де, другия път ще пиша с по-малко грешки :)

  8. valiordanov каза:

    Е, няма как… ще трябва да ти опея малко… Как можа?… Толкова много те харесвах като онакава и изведнъж…пораснала?… Не! Ти просто се шегуваш! Расте ти рейтинга, расте ти настроението, растат ти приятелите като брой, но ти – не! … Не вярвам на гадният слух, че си пораснала… Ти просто си прекрачила прага на мъдростта и си влязла в друга стая, стаята на новото си развихряне… Бъди трижди…благословена…Бъди винаги себе си мило жълто пате! Знаеш кой съм нали? Пак ще следя за твоето преместване в следващи стаи и ще се надявам винаги да си останеш с жълтата перушинка….

    Вал

  9. Svetlina каза:

    Пу ти гониш :-Р


Твоят коментар

