Домашен уют

Девет вечерта. Била съм в банята – водата особено гореща и парата особено плътна. Гелът – череша. Обличам си пижамата и с наслада вдишвам аромата на къщата. Моята къща. Камината бумти, а в малкото джезве подскача черен чай с малина. Двойна доза. Естествено, никой няма да го пие. Той е там, за да си говорим и за да напълни сетивата ми с ухание. Усмихвам се на пламъците от другата страна на стъклото и се качвам на моя си етаж. О, леглото изглежда толкова уютно – отдолу е постлано меко светло одеялце, а отгоре ме чака пухкавото одеяло, което си ме съпровожда от две години почти.

Теб те няма.

След два часа съм на работа.

Утре пак няма да те има.

А казаха, че е почивен ден.

5 Коментари on “Домашен уют”

  1. æren каза:

    Хубаво :}

  2. вили каза:

    A аз имам тоалетно мляко – малина. Ухае чудно и в комбинация с чая ставаш неустоима. Той ще дойде и няма да си тръгне ;) ;)

  3. Svetlina каза:

    И аз имах еееееееей такава кутия лосион малинка обаче свърши. Сега ми стои до леглото, за да навява спомени ;) Не бе, стои, за да ми напомни да си взема нов :) Дотогава… иам най-сладкия комплект от малки шишенца с лосиони и шампоани – питайте Яна колко съм мрънкала за тях ;)

  4. ivelin каза:

    a imashe li koy da tarti garba ti.i bez sapun da se kape edna dama.interesno.

  5. Svetlina каза:

    Всичко хубаво е написано. За останалото гледам да не мисля ;)


Твоят коментар

