За животните с любов

Я да видим кой ще познае какво правих снощи :mrgreen:

Ще подскажа мъничко в картинки :)


И такааааааааааааа :) Кой пръв се сети, че съм пила АБСЕНТ и съм пушила НАРГИЛЕ, докато гледам филма „From Hell“? Филмчето е готино – Джони Деп пие абсент и целува червенокоса мадама без бюст. Малко е ужас, ама ние сме млади, добре ни работят всички артерии, преживяхме го. Наргилето е… синьо. Ароматът на диня, идващ от съквартиранта и гаджето му, ме тегли, тегли и накрая опитах :) Олуейз пас ту дъ лефт :) Дълъг край беше. Има нещо романтично в това да гледаш горящо въгленче между три млади откачалки. Абсетнчето… 55градусов кеф. По е хубаво от уиски. По не е хубаво от две кила ром. Ако някой има парите, може пак да ми вземе :) Доказано е, че нося и на абсент. Хммм тия от „Юротрип“ май само са си търсили оправдание да се целуват, щото такъв ефект определено не е описан на етикета. А и май няма. Който си е луд, луд си е.

––––––––––––––––––

Днес къщата ми пак е хубава – мирише на пуканки :)


15 коментара on “За животните с любов”

  1. Lady Frost казва:

    хихи! значи тъй, ще пушим наргиле някой път… нашето откога прашасва, все се каним да си палнем и все не остава време… ама е готино де! нашия тютюн мирише на плодове, страхотен е!

    абсент не съм пила, ама ми е в to do листата! не ОНЗИ от по филмите, споко, макар че… надявам се наистина да е по-хубав от уискито! уискито sucks! хич не то обичам. само в имитация на Бейлис става и то само ако е ароматно! :)

  2. Svetlina казва:

    Първите ми срещи с алкохола почти винаги са били срещи с Известната Гъска. Чичо ми беше прибрал някакви шишета в шкафа в необитаемия апартамент и с Виолетка често се промъквахме да я изучаваме :)

  3. Tosh казва:

    Тц-тц!!!

  4. Lady Frost казва:

    Хм… Не знаех, че си падаш по гъската, честно! Нито пък че е повод за запознанството ти с алкохола… Аз сигурно за това обичам джин с тоник, че това беше първия ми алкохол, при това изпит попогрешка! хахаха!

    Тъй е, Тош, деградираме! :)

  5. Svetlina казва:

    Сега да кажем нещо и за акселерацията моля :)

  6. Lady Frost казва:

    издребняваш, СветлинА!

  7. astilar казва:

    Малей! :P

  8. lotlorien казва:

    Абе, Светле, как се почувства след абсента и филма? В смисъл, Джони дойде ли ти на крака, по-плътен от призрак? ^__^

  9. 6efa казва:

    Za sajalenie Jonny ne idva sled samo 2 4a6i. Drug pat pove4e trqbva da se opita.

  10. kalina казва:

    Ееее, почнах и да ти завиждам. (Благородно де) :) :) :)

  11. vilford казва:

    Moeто тълкуване на картинките беше:
    „Била си жабясала от жажда. Ударила си няколко бутилки, докато престанеш да приличаш на себе си и ти е станало малко зле. Но после ти е просветнало, че всичко, което ти е нужно, са още две бири и отново ше се усмихваш и танцуваш щастливо.“
    ;)

  12. deni4ero казва:

    тц, тц, тц, тц, тц

  13. Mari-ana казва:

    Сори Светле, но написаното от vilford ме разсмя повече от твоето. Твоето си е в реда на нещата. Впечатлена съм, че си спряла на втората чаша след като ти е харесало. ;) Има още неща за опитване, но няма да се притеснявам за теб – разумна жена си. :)
    vilford, сълзи от смях ми потекоха. Да взема и аз да спретна една картинна загадка, а после ще чакам с нетърпение отговора ти. :lol:

  14. Svetlina казва:

    Хехе, Шувиливиливиливили, заслужаваш за награда да ти разкажа и за следващия път, когато лизна алкохол :) Не се тревожи – наближава… някакви си там 24 часа ме делят…

  15. Svetlina казва:

    Забравих да кажа на Дейзи, че Джони никога не е бил у нас. Просто не става. Не го виждам като зет на майка ми. И изобщо… това зеленото пиене, е, струва колкото скок с бънджи, познай кое ще ми изяде следващите пари :)


Твоят коментар

