Торпедоносецът Дръзки

Изобщо не обичам морето. И взривове не обичам. И да бързам не обичам. Ама, ах леле колко не ми личеше днеееееееееееес :)


Представете си как се събуждам около 2 часа, лепвам се на телефона и си пожелавам такси възможно най-късно – горе долу да пристигна в офиса 1 минута преди началото на работното време. Обличам се като… ъ… гаменче от крайморско село. Изяждам половин жълта купа пуканки и чезвам. Рошава. Цял ден бързах нанякъде. Цял ден трусове, взривове, емоции.

Поръчах си пица за обяд към 19 часа, ама тя закъсня с два часа, защото колата се блъснала. После през мен минаха и две земетресения. Май чух предложение за брак. После пък таксиджията реши, че може да ми предлага да ме води у тях, да ми разправя, че е женен, на 19… какво ли не. А, и ме прекара по някакаъв заобиколен път, по едно време си мислех, че ме краде… Сметката излезе някаква такава двойна…

Ама знаете ли колко ми отива да съм торпедо, а?! Чорапи до коленете на сини и тъмно сини раета, жилетка на сини и бели раета, отдолу обикновено потниче с тънички презрамки и без сутиен и естествено – най-хубавите кецове на света – като на Диана :) През цялата смяна с кеф си гледах голите рамена, небрежно падналите презрамки, издухвах си косата от носа и замразявах ли замразявах играчи. Тая новата работа все повече започва да ми се услажда…

Сега си пия натуралния сок по чорапи, нагъвам шоколадови пасти и се чудя дали изобщо искам денят да свърши…

–––––––––––––––––––

Утре трябва да се облека повечко. Искам да играаем белот у нас, но момчетата настояват за покер. Знам аз как ще свърши тая работа, ама ще видят те – ще си обуя два чифта чорапи и ще вържа и шал! Който иска да се съблича!



21 коментара on “Торпедоносецът Дръзки”

  1. Lady Frost казва:

    :)
    шматка

  2. Svetlina казва:

    Ама шматка с чорапи :)

  3. Mari-ana казва:

    По-важното е, че е готина шматка с чорапи и шал. Сложи и две-три тънки блузки под пуловера. Всъщност сигурна ли си, че искаш да се навлечеш с много неща? Първо огледай компанията. ;)

  4. Svetlina казва:

    Искам :) Дечурлигите трябва да се стягат ;)

  5. Deneb_50 казва:

    А бе,че носиш нещо-носиш.Че може да взривиш нечии свят съм сигурен.Ами дали си торпедо-не знам-досега не съм виждал такова с усмивка и с дрехи ,разбира се ;-)

  6. Lady Frost казва:

    Предимството на многопластовото облеко е голямо… винаги има по нещоза събличане! :P

  7. deni4ero казва:

    тва да не е ефектът от наргилето? И кво спомена за предложение за бр ак? И как никой другн е захапа? Само аз ли бдя над тази луда глАва?

  8. Svetlina казва:

    Тихо, тихо, рошло, не ме издавай :)

  9. deni4ero казва:

    как тихо, бе, на покрива ще се кача да го изкрещя – бързо казвай!

  10. astilar казва:

    Къв брак, кви 5 лефа? :roll: Вчера стана на 20! Не я подкукуросвай! ;)

  11. Svetlina казва:

    Спокойно – бракът между студенти може да бъде много интересен план – тип… след хикс години, когато аз завърша, а ти си едикойси курс, искаш ли да ти предложа брак?
    Нищо не казвам :mrgreen:

  12. Mari-ana казва:

    Кой е най-близо да отиде да и налее малко трезви мисли в главата? Аз се заплеснах по покера и съм пропуснала тези и думи. Светле, ама ти съвсем ли няма за какво друго да си фантазираш, мислиш, планираш и мечтаеш? Нямаш ли уроци, работа, приятели, купони, покер, нет, да не изброявам още? Какъв брак те гони на 20 години. Я си мечтай и прави планове за нещо друго. Че ще взема да яхна метлата и ще дойда лично, да ти налеят малко разум в сладката ти и палава главичка. Божеееееее! Синът ми е на 19 години. Ако дори ми загатне в следващите 4 години за тази тема… А бе, тук има ли емотиконче за бой? :mrgreen:

  13. Mari-ana казва:

    :evilmad: :ranting: :angry_bonkhead: :gunsmilie:

    :lol: Намерих нещо дето да онагледи мислите ми по темата. Ако не излязат като емотикони, изтрий този коментар Светле.

  14. deni4ero казва:

    аз хич не я подкукоросвам, а ‘дигам врява ;)

  15. vilford казва:

    Oх, слава богу! Аз се притесних, че предложението за брак е от таксиджията. Ужаст!!!
    Светка, правилният отговор на всякакви предложения за брак е „Ще си помисля“ и мислиш с години. Така се отсяват по-несериозните. ;)

  16. 6efa казва:

    :))))))
    Бе, май и сериозните ще се отсеят така :)

  17. deni4ero казва:

    ти сериозните не ги мисли

  18. Svetlina казва:

    Мацко, аз не мисля, аз ям :)

  19. kalina казва:

    Цялата си била в синьо?….Кажи моля те , че поне кецовете са ти били жълти. Не ме разочаровай. :)

  20. Svetlina казва:

    Цък! Синя бях! Аз затова сега толкова старателно компенсирам ;)

  21. ivelin казва:

    ima edna valneni gasteta babeshki dobre toplyat.


Твоят коментар

