Ще ме цакат с топла бира!!!

Никога досега не съм споменавала работата си :oops: защото е твърде конфиденциална :oops: Обаче днес ще изперкам, ако не се оплача в световен мащаб :(

Представете си, че работата ми е да чистя къщи, по-точно стаи от къщи и то докато в почти всяка стая има човек. Сега си представете, че ни есме група чистачи и всеки върши определен тип работа. Всеки ден всеки е избиран да върши нещо конкретно – примерно днес Пепи трябва да измие всички вани на сини къщи. Сега се опитайте и да преживете факта, че моето занимание днес беше да помагам на всички във всичко. По едно време чистех няколко стаи в две къщи едновременно и заедно с това си говорех по телефона с недоволен клиент :) .

Та имам една колежка, дето… Ми тя трябваше да държи 4те най-големи къщи, а и да си говори с клиенти. Фирменото правило е, когато ти се съберат към 5-6 стаи за чистене, викаш за помощ, защото всичко трябва да се прави с определено качество, но и с опредеелна скорост. Мамина сладка колежка! Аз й казвам, че отивам да чистя червената къща, щото отдавна не е влизала там и тя ми се кара що не съм била правела зеленат, че имала повеме стаи! Какво значение има това, не ми е ясно?! Нас ни оценяват на скорост, а като забавя червената къща, колежката ще изпати, не аз. Ама нали се сещате каква е работата? Щото не съм я питала най-мило коя стая ми отстъпва, за да мога да й помогна. Да, за тая работа се пита! Когато човек се нуждае от десет услуги, първо трябва да питаш коя от тях да му изпълниш.

Айде. Преглътнах. И като се почна една… влиза тя в стая, почва да чисти, спира, показва се през прозореца, провиква се през улицата да ме пита какво правя, отговарям, скрива се, изчиства стаята, после от коридора пак ме пита какво правя, после от двора, като през цялото верме много настоятелно й повтарям, че изобщо не съм в тая къща. Е, не могат така да се издържат 4 часа! Примолих се на шефчето да ми даде да съм свързочник и хванах да си говоря с клиенти по телефона и да им и пиша, даже. ЛИчната хигиена е много важна, нужно е да има и писмени доказателства!

Да ама :( Свързочниците нямат право на обедна почивка :( Така днес изкарах 8 отвратителни часа без почивка. А оная колежка още е там, още се провиква от прозорците, още трови живота на другите, още се спира да си отдъхне между отделните стаи, а като й се насъбере боклук, не казва.

Айде, ще кажете, и това се преживява. Ама не. Аз много насъбрах тая седмица. Пак днес, друга колежка. Има тя три къщи за чистене, ама станала в почивка, зарязала метлата и дим да я няма. Кой да ме помоли да му помогна, а?! Кой да ми каже да изчистя?! Случайно след половин час забелязх пушилката от едната къща и се юрнах с прахосмукачката, ама вече беше късно. Хората очакват да им изтупам килима за време хикс, а не за време хикс по десет. И после като ни дойдат оценките, познайте кой пак ще е бил бавен :(

Обмислям вариант да пиша писмо на шефа на чистачите да смени поста на тая колежка. Разваля целия ритъм на отдела и на това отгоре никой не обича да му оправят леглото за половин час, нали?! Добре де, защо толкова се връзвам? Може да е щото не ядох цяла смяна или щото не сатнах да се поразтъпча. Или щото нейната немарливост и бавнотия се пишат на моята сметка. Не е честно просто! Съвсем по детски мога да извикам, че не е честно! Защо аз днес ще чистя 700 стаи със средна скорост 20 минути, а тя 100 със скорост 10 минути?

Аааааааааамаха! Ще хващам метлата и бой, бой, бой!!!

–––––––––––––––––-

На шестия ден след срока на годност прясното мляко е много, много, много горчиво.

15 Коментари on “Ще ме цакат с топла бира!!!”

  1. kalina каза:

    :) :) ама наистина бях права, че си яхнала метлата. Да знаеш, че щом работиш с колежки, неминуемо се стига до конфликти. Моите колежки от 1 седмица ми тровят нервите(че и в къщи нямам мира от тях). Или се оплачи, или не обръщай внимание.

  2. Lady Frost каза:

    много интересно… това за млякото де…

  3. Svetlina каза:

    Засега виждам само две решения – да пиша молба да не ме слагат едн асмяна с нея или да пиша донос да я махат вече. Изобщо не искам да ставам зла, обаче всяка жаба си има гьол и това че някой е гостоприемен, не значи, че трябва да му се качват на главата! Май малко ще потрая, пък да видим дали ще се усети. Ама и как й трови животеца това, че съм 3 години по-малка… Женска й работа!

  4. вили каза:

    Аз пак не разбрах какво точно работиш, но пък работата ти е „тайна“.
    И аз не съм съгласна на топла бира! Познавам само един човек, който харесва бирата топла. ;)

  5. Жоро каза:

    С молба/оплакване – нищо няма да постигнеш – ще и кажат, че има оплакване и т.н. – 1000 глупости и нищо, което да те грее няма да се промени. Или прилагаш малко политика за да избегнеш неприятните ситуации или си подреждаш нещата така, че да не се случват на теб или се научаваш да траеш и да правиш точното нещо на точното място в точния момент…

    хитра си! не приема мейли на кирилица…

  6. Lady Frost каза:

    от това което знам, в тая фирма молбите и мейлите работят доста успешно.

  7. Svetlina каза:

    Работят, вярно си е :D Виж, Жоро, вече има един уволнен от моя отдел точно защото си е пробирал по-немръсните стаи за чистене, както и двама, които са си позволили почивка без да попитат за разрешение. Много хора сме й насъбрали вече, просто не знам откъде това мое милосърдие пак да я оставя намира…
    Вили, не казвай кой е тоя твой познат, може господин Мицев да го причака в някоя тъмна уличка ;)

  8. deni4ero каза:

    абе, мило мое дете … до кога да те уча?????? Еййййййййй … ‘се учи, учи, учи … не метлата – лопата и удри, удри по главата …

  9. Павка каза:

    Няма ли надзирател на чистачите? Все някой трябва да забележи тая гарга какви ги върши. А моя съвет е – изчакай още малко…

  10. deni4ero каза:

    ти пък от кога пропи бира, бе, дребньо?

  11. Svetlina каза:

    Аз не пия бира, ама яниният мъж ме е научил – заставаш на пръсти пред лелката и казваш „Една голяма студена шуменска светла“ с възможно най-голяма скорост и възрадван глас. После подаваш точно приготвените стотинки и с бавна и неразгазираща походка я пренасяш до халбата му.

  12. Lady Frost каза:

    Антон много ти се радва… Добраученичка си! Мухахаха!

  13. Lili каза:

    Ей,къде има толкова разноцветни къщи :) Пу за мен синята (ако няма и зелената ще преживея).Странно-интересна работа имаш ,която ми намирисва на Английско.Може и да е написано някъде из блога ти,но аз чета в момента само за топлата бира,определено си е цакане-върни им го :)

    Хубав и усмихнат ден :)

  14. Svetlina каза:

    Мога още утре да ги нарисувам тия къщи :)
    И без това не ми се правеше зимно почистване. Вадя пастелите и почвам. После у Яна ще ги сканирам. На моя скенер :)
    А защо точно синята? Да не би да си зодия стрелец? Или светлокоса? Или единствено дете? Играя си на ясновидка тука, а никой не ми се смее достатъчно силно, че да спра…
    Работата не е английска, ама е на английски ;)
    Денят не беше хубав, ама ще видите каква вечер ще си спретна :) :) :)

  15. Svetlina каза:

    А, забарвих да питам ти кое Лили си :)


Твоят коментар

