Досвидания

Не мога. Без думи, не!

Как да тръгна мълчаливо?

дължа поне „довиждане“.

Дължа усмивка, докосване с лакът,

Дължа да се върна,

знам, че ще чакаш.

Заминавам далече,

„довиждане“ с песен.

Усмихна ли се вече?

Хайде, деца, чезвам за малко, вие не забравяйте блога и цъкайте на зеленото нещо горе ляво. Очаквайте включване към вторник-сряда. Дотогава се радвайте за мен – пак направих магия, ама тоя път невидимка – вие пак ще се смеете, ама няма да знаете, че съм там и че е заради мене. Аз обещавам да се върна, но нямам нищо против Шувили да мечака с компот от малини, а другите със сармички (зелеви). И да знаете само с какъв гръм и трясък ще се върна….


13 коментара on “Досвидания”

  1. vilford казва:

    „Жди меня, и я вернусь.
    Только очень жди,
    Жди, когда наводят грусть
    Желтые дожди…“

    :)

  2. Lady Frost казва:

    Носи ме в мислите си, и така ще сме заедно в това приключение!
    Лек път и безаварийно! Гуш

  3. 6efa казва:

    sbogom Um,
    s misli 6te ti pra6tam slance i popaten vqtar,
    neka nai-6tastlivata zvezda
    da te vodi v no6ta

  4. deni4ero казва:

    забрави за зелеви сърми

  5. kalina казва:

    а с шоколад става ли? :)

  6. вили казва:

    Направих сърми, но теб те няма и ги изядохме… :oops:

  7. 6efa казва:

    kak da q nqma svetlina? tuk si e :D

  8. Mari-ana казва:

    Здрасти шефе. Върнала си се. :D Ако никой не е направил, аз ще ти сготвя сърмички. Ти само кажи кога.

  9. Lady Frost казва:

    Ха добре дошла! Сега чакаме отчета! :P

  10. 6efa казва:

    6efovete po svetlo ne rabotqt. 4akaite da izgree lunata :D

  11. Lady Frost казва:

    чакам аз, чаааакам… не особено търпеливо…

  12. deni4ero казва:

    и аз съм от нетърпеливите

  13. Svetlina казва:

    Стига мрънкахте! Ето тука да се радвате – книжка с картинки :) https://vitanova.wordpress.com/2008/11/26/cosy/


Твоят коментар

