Пътещастие

Здрасти, посрещачите!

Как я карате? Липсвах ли ви? Разбрахте ли какво стана? Моето ноемврийско пътешествие прекоси страната и я зави с чисто бял сняг :) С всеки изминал час ставам все по-могъща вещица :)

Шлейфът ми повлече снега от София към Шумен, после малко студ се пренесе към Пловдив, лед към Ловеч и пак обратно в София.

Много ми беше хубаво. Не беше просто някаква си там туристическа обиколка или като по ония сайтове, дето се регистрираш, обещаваш да приемаш всякакви гости и всякакви хора обещават да те приемат. Не – тия хора ми дадоха по парче от домашния си уют. И спах навсякъде – спах по влакове, автобуси, общежития, къщи, апартаменти… Ако ми бяха дали пейка, и там щях да спя.

Малко встрани от темата: възмУтена и огОрчена съм! На централна жп гара в София са махнали масивните дървени пейки и сега има грозни метални :( !

Не знам как не изтървах нито един влак и много се радвам! Това са ми не само подаръците за рождения ден. Това вероятно е и всичкият уют, който ще получа за Коледа. Всичките сарми. Всичките перманентни маркери по блузата ми.

Не съм изморена. Никак. Паднах и сега малко трудно вървя. Изобщо не ми прави впечатление. Пак бих паднала. Пак бих яхнала влака. Пак бих написала същите дълги пътеписи. Айде, знам, че няма да ги изчетете, ама дали ще ви примамя с обещания за снимки?

  1. Пътуване към Изтока
  2. Южна кръв, южно вино, южни дупки
  3. Един северен старец с мустаци :P

И да кажа, че изгревът в Северна България не може да се сравни с нищо!

picture

––––––––––––––––––

По едно време можех да кажа: вчера бях в Шумен и Пловдив, сега съм в Ловеч и утре ще бъда в София на работното си място :)

5 Коментари on “Пътещастие”

  1. apieceofme каза:

    Най-обичам така :) Когато днес си тук, утре там и всичко е толкова динамично, и времето пълно, и усмивките много :)

  2. vilford каза:

    Велкоме, както се казва!!! Подробния отчет ще го прочета по-късно. Щом си изписала толкова страници, сигурно си прекарала интересно. ;)

  3. Svetlina каза:

    :) Имах една детска енциклопедия „Колела и крила“. Там след всички картинки и детски обяснения имаше розово поле с много дребни букви – за родителите – пишеше по-сложни подробности или как точно да прочетат дадена статия на детето. Леле, умирах си от кеф да карам мама да ми чете точно розовите и да се чувствам голяма. Там не пишеше, че колелата ще ми дадат крила, ама дават, нали? И усмивки много дават :) А маминка даде и мекички с пудра захар :) Добре заварили, ранобуднички такива!
    Шувиливиливиливили, виж направо под черта какво пише, то другото е само обвивката на еклера ;)

  4. вили каза:

    Чудесно! Всичко изчетох и ми просветна, че най си ти харесва в Шумен.
    Ама то си е нормално. Не си успяла да се поразходиш из Пловдив, Ловеч. Колко е хубаво в Пловдив пролетно време! И сега е хубаво – няма сняг, лед, поледица. Дори слънце имаше днес! ;)

  5. Svetlina каза:

    Е, турист ще съм напролет, сега бях само на обиколка за домашен уют – готвя се за зимния период :)
    Верно ли имате и слънце?


Твоят коментар

