Зилену

Пловдив ме промени завинаги. Една дупка и цял живот хълцаш и превеждаш тийнейджърски стихотворения от език на език, от урва на урва, от век на век.

О, пловдивски рошав човек!

СъсипА ме!

Днешният победител сред така прекрасната англоезична поезия е:

А моят превод направо ще ви съсипе! Ще ви накара да се нахвърляте из дупките, да катерите стълби на един крак, да преровите Гугъл за други мои творби…

Тялото, ума, духа…
Открадна сърцето ми
щом погледнах очите ти.
За моя изненада,
видя ми душата,
но дойде да ме спасиш.

Тялото, ума, духа
работят до нем0щ,
работят вески ден,
работят всяка нощ,
не спират денощно,
ще ми се да почина,
като хвърчило да литна.

Тялото, ума, духа
през твоите очи
греха ми виждат.
В моите, моите очи
материалността приижда.
През твоите очи
виждаш колко ме боли,
с очи и устни
разбирам, повтарям името ти.

Тялото, ума, духа,
помогнете да видя в сърцето,
помогнете заначало ново ,
помогнете за стъпчица нова,
нова
приказка.

И това е само началото. „Ефектът на дупката“ е могъщ! Един шеф да падне в Пловдив, цяла Антарктида проплаква, а на Юпитер се завихрят урагани!

–––––––––––––––––

Кой иска да го запозна с котката Краса?

6 Коментари on “Зилену”

  1. вили каза:

    Аз обичам котки и много искам да се запозная с Краса! “Ефектът на дупката” ти се е отразил добре(като изключим лилавото по крака), настроил те е романтично ;)

  2. Svetlina каза:

    Скоро, скоро ще те запозная :) Краса вече спи, аз почти, ти защо така бродиш по тъмно, бре? А ако паднеш в дупка?

  3. вили каза:

    Ще сме вече две с лилави крака, куцащи и псуващи дупки и късметът си. И аз ще се настроя романтично и накрая ще трябва и стихотбирка да издаваме :D

  4. 6efa каза:

    :) trqbva da se izdade v promejdutaka: vasiliovden-sv valentin :)

  5. vilford каза:

    Стига името на котката да не идва от това, че е КРАСтавА… :P

  6. вили каза:

    Нямаш проблем за издаването. А ще наваксаме ли с творбите? ;)


Твоят коментар

