Животът ми в 160 знака

Яна има линк, наречен „Животът ми в 160 знака„. Аз пък си мисля как ли щеше да изглежда животът ми наистина само в 160 знака, а не в прозорци от по 160 букви.

Все забравям кой философ беше обяснявал онова за живота-спирала. Ще си присвоя идеята и ще я разкажа пак. Животът (твоят личен и животът като цяло) представлява спирала – не кръгове, не елипси. Нещата все се повтарят, ама все не съвсем :) . Правилната посока би трябвало да е нагоре. Правилната за мен и правилната според мен. Някак не върви да си си все на същата плоскост и да повтаряш същите грешки, пък даже и същите усмивки. Представяте ли си някой толкова да се харесва и толкова да е влюзъл в релси, че по-голямата част от живота му да е предвидима или направо синонимна? Всяка седмица в петък се яде риба, вяско лято се ходи на море на едно и също място, на пет години се ходи на пълен профилактичен преглед… Всеки декември си щастлив, всеки февруари си в депресия… Цък! Според мен животът е жив, трябва да се живее, трябва да има развитие, раздвиженост, Трябва да се научават неща, трябва да се икспириънсва, даже :) . Живеенето трябва да е събиране на опит, на емоции, на знания, на мечти, на спомени, също така и даряването им. Та за спиралите… просто понякога сюжетите или мелодиите се повтарят, но ти вече си по-голям, по-различен, по-живял и играеш сценката с нов ритъм, пееш песента със смешно пляскане по коленете, пак рисуваш слънце, ама с медени боички ;) Не ми се ще да давам лични примери, уВОДът е уВОД, защото е за всички. Това е последният им шанс да избягат преди да съм ги въВЕЛа в личното изложение ;)

Та моите 160 знака…

––––––––––

а) Мисля, че първият ми знак е бил две точки. После тире и отваряща скоба.

: – (

Не знам вие как сте, ама аз съм се родила с рев – кой нормален се ражда в 7:20 сутринта??? Много ми се спеше! Откакто съм се появила на тоя свят това ми е съдбата – ту се раздвоявам, ту не мога да поставя една точка като хората, а най-често се чувствам самотна, без още една точица до себе си. И все изваждам! Какви бяха тия минуси, тирета, чертички? Ще кажеш, че съм толкова съвършена и всеобхващаша, че имам какво да дам на всеки. От всеки джоб вадя по нещо и давам ли давам!

Разбрахме се, нали? Към половината от моите 160 знака са двоеточия и въпорсителни. Ами че как?! Не са ме кръстили Любопитка, само щото така щях да засенча една друга Люба в родата ;) Георги Струмски беше много изненадан, като разбра, че познавам Наско Защото и Васко Питанката. В тоя ред на мисли… вие знаете ли, че те са братовчеди? В смисъл… дори и в родов аспект някои спирални пътища си се повтарят и това  е.

Голяма част от двоеточията ми вървят в комплект със затварящи скоби. То ясно, че все се опитвам да съм на всяко гърне похлупак, ама не ме ли обичате точно така? Винаги усмихната и винаги навсякъде ;)

: – )

Напоследък съм и шеф, та се налага да шляпам и повечко удивителни. Така де, какво е шеф, ако не е удивителен? Лош шеф :P

Ще ми се в живота ми някой ден да се появят и няколко звездички (*+*+*+*+*+*+*+..). Вече съм им избрала имена, остава да им намеря и баща :) . Абе честно казано… от всички знаци си имам по малко, ама ми харесва фактът, че са си мои, както и че до един ги помня. Не е имало случай да видя на улицата точка и запетайка с отваряща скоба и да не й обърна внимание.

;   (

Гордея се със себе си! Гордея се, че виждам малките знаци! Гордея се и че съм цялостен човек без да ми се налага да броя знаци, да изчислявам вероятности, да интегрирам и да диференцирам. Животът ми е цялостен! И жив и цветен!

––––––––

б) Ако знаците са табели и етикети…

В живота ми има много знаци за остри завои, наклон от 12%, не газете тревата, разрешено само за деца, пушенето забранено, внимание – опасност от лавини.

А най-често могат да се срещнат надписите „алегро“, „алегро виваче“ и „стакато“. Луд умора няма, нали така?!

Не знам дали някой чете знаците ми, обаче се старая да ги поставям навсякъде и периодично да минавам да им изправям ламарината и да изчиствам неприличните картинки на хулиганите.

–––––––––-

в) Ако знаците са човешки знаци…

Смело мога да заявя, че моят живот почти изцяло представлява въртеливо движение на две ръце в близост до една глава :)

story_8666Хайде, дами и господа, преживели и увода и изложението, стига съм се излагала, ще ви пиша заключение!

Мили деца, нали разбрахте поуката? Да, точно така. Знаците в живота си ги поставяме сами. Ние сами определяме правилата, сами си избираме пътя в гората. Поличби няма. Освен ако не си ги създадем сами.

5 Коментари on “Животът ми в 160 знака”

  1. Lady Frost каза:

    Хех! Май добре ти се отразява да пътуваш с Антон… понаучила си някой друг пътен знак! :)

  2. вили каза:

    Жълтият усмихнат знак трябва да се разполага на всяко кръстовище от всички страни и на всеки 10 метра отниви да се среща. А значението му е „усмихвайте се постоянно.Няма място за намусени, защото животът ни е само един“ ;)

  3. vilford каза:

    Поздрави от една осмица със затваряща скоба, т.е. – 8-)

  4. 6efa каза:

    da poznaq il? hili6 se na ogledaloto ot poslednata podto4ka :P


Твоят коментар

