Закован пирон!

Няма пък да играя! Какво като се раздават значки? Какво като ще ме карате да жумя три пъти подред? Пак няма да ме накарате да се разходя по блоговете, да проверя кои 6 не са играли и да ги линкна. Само ще сложа тука рошлата, дето ме набута в играта, за да й се смеете. Виж я ти! Нахалница!

Доколкто схванах мучкането се състои в това да изброиш 6 неща, които те правят щастлив. После трябва да подадеш топката на други. Аз казах, че няма да играя, но ще мучкам три пъти подред, така че…

  1. Щастлива съм всеки път, когато вляза в библиотека или книжарница. Няма значение дали е само за канцеларски материали или пък мога да пипна новички книжки.
  2. Щастлива съм, когато се смея. А се смея, когато съм будна, плюс минус 3 часа.
  3. Щастлива съм, когато ми отговорят на някой въпрос. Много съм щастлива, когато ми отговорят на два въпроса.
  4. Щастлива съм, когато съм с приятелите си, когато ги чувам по телефона, когато чувам фън-кол-а им, когато се събудя и видя смс, че не са ме чули да звъня и ми се извиняват. Напълно ненужно. Всички знаем, че аз никога не звъня за важни неща.
  5. Щастлива съм на вяска заплата, защото церемониално си купувам нови чорапи.
  6. Щастлива съм, когато намеря време и жертва, на която да наготвя.
  7. Обичам Немо, Дори, гумените мечета, Франклин. Щастлива съм да казвам, че живея в ън ън ън анемъни. Щастлива съм, когато джъст кийп суиминг. Щастлива съм, когато подскачам насам-натам и раздавам справедливост.
  8. Обичам Планината! Много я обичам! Щастлива съм вески път, когато се сетя за нея.
  9. Щастлива съм, когато мама и тати ме прегръщат.
  10. Щастлива съм, когато мечтая и когато изведнъж се сепна по средата на мечтата с усмивката, че ми е много добре и така.
  11. Щастлива съм, когато някой ми се обажда всяка вечер, за да си говорим за най-неважните неща на света.
  12. Щастлива бях, когато баба ми ми каза, че ще бъда добра майка.
  13. Щастлива бях, когато проявих упорство и доказах на асистента си, на професора си, на колегите си, че съм момиче, но въпреки това знам материала по информатика най-добре.
  14. Щастлива бях, когато Яна ме заведе в Джъмбо и ми потекоха лигите.
  15. Щастлива бях, когато Теди за пръв път заспа в ръцете ми. Щастлива съм, когато сутрин рано ме будят, за да ми връчат един топличък и мекичък Божидар.
  16. Щастлива съм, когато давам подаръци без повод.
  17. Щастлива съм, когато гледам как някой заспива до мен и не смея да дишам, за да не му прекъсна рошавия сън.
  18. Щастлива съм, защото съм себе си през цялото време.

Има още толкова много неща, които ме правят щастлива. Искрено се надявам поне малко от това щастие да залепва и по околните. Като онова ангелче Нина, дето имало звезден прашец на носа и го поръсило на перваза на едно момченце. Класацията изобщо не е по важност. Няма как да сравнявам как сестра ми ми казва „како“ и вкуса на ягоди със сметана. Просто не съществува такава скала.

Сега като се замисля… излиза, че съм щастлива, когато сърцето ми е отворено и приема ли приема и едноверемнно с това предава. Няма как да съм щастлива зад някоя черупка или сред някакъв страх. Главата рядко ме прави щастлива. Сърцето, сърцето обаче… Радвам се, че въпреки всичко продължавам да го показвам на света и имам смелостта да търся емоции навсякъде. Много е трудно да кажеш на всички, че им разрешаваш да те нараняват, че имат право да надникнат навсякъде в теб, че въпреки че левият ти чорап е в кал, си щастлива. И е много приятно да го постигнеш най-накрая. Даже си мисля, че е много пораснало и зряло. Да си голям. Да си Голям.

Толкова от мен. Денич, три по шест наистина е 18. Честна дума! Който иска да си играе на значки, нека играе. Аз само броих.

–––––––––––––––

Днес имам зелеви сармички. Кой е по-щакглив?

9 Коментари on “Закован пирон!”

  1. Svetlina каза:

    Самобичувам се!!!
    И ще си изям някой нокът!
    Пропуснала съм отличието си при Сливил! Я сега всички елате еееееей тука: http://wili6521.wordpress.com/2008/11/28/kreativ-blogger/ да видите как моите подчинени си ме обичат и тачат! Вили, ще трябва да мислим компенсация… ядеш ли ябълки? Преди месец мама ми донесе, ама все не мога да ги свърша :(

  2. вили каза:

    Колко много неща те правят щастлива! Успяваш и на най-дребното да се зарадваш. Много ми хареса 12 и смятам, че и аз спомагам за 11 ;)
    Хубаво е човек да е щастлив! :P

  3. вили каза:

    Да!!! Даже току що хапнах една(докато пих вода, както ми разреши) ;)

  4. Svetlina каза:

    Смея ли да ти забраня нещо следв такъв голям гаф от моя страна?

  5. вили каза:

    Не! И не трябва! Но аз съм ти простила отдавна :P

  6. Val каза:

    :) Ей, успокоих се – не ме е треснала единствено мен анархичната креативност с подтик към нарушаване на правилата. :)

    Радвам се, че се усещаш Голяма – дори с кален ляв чорап!

  7. astilar каза:

    Абе ябълки и аз ям. :D
    Щастлива съм, че ме намери! :)

  8. Svetlina каза:

    Абе, Палиндром, преведи се моля, не схванах :)

  9. Val каза:

    Де го палиндрома? Търсихме с две дружки, уж сме сите умни…

    Ем се нахъсъх, а не сме!
    О, где е – д’ го ***?


Твоят коментар

