I`m back!

Трябваше ли да ми го кажат? Къде се бях загубила?

Защо трябваше шофьорът на таксито да ми напомня коя съм?

Цял ден ме ядосват. Цял ден. Добре че случих на таксиджия от Бела речка, че да се усетя. Аз от Балкана ли съм или не съм? Силна ли съм или на парцал ще ме правят? Гордост имам ли? А кураж?

Ааааааааааааааамаха!

Какви са тия колежки, дето ще ми се качват на главата?!

От днес пак ставам балканждийче! Който иска да се караме, да си носи боксовите ръкавици и риванол. МОже и да имам мазоли, може и да се бъзикам с тях, но никой, ама съвсем никой няма право да ми ги настъпва! Е, може да опита ;) Тъкмо съм в настроение да потроша нещо )

5 Коментари on “I`m back!”

  1. Lady Frost каза:

    Точно така, мойто дЕти! :D

  2. вили каза:

    Весело да ти е! :P И остави малко сърмички и за нас! ;)

  3. kalina каза:

    Нали ти казах какво да направиш с колежките, които те ядосват… :)
    А пък ако наистина чак толкова те ядосват, ще дойдем и ние….:)

  4. vilford каза:

    Следващият стадий е да станеш „македонче“ – те са още по люти. :)

  5. Svetlina каза:

    Лелеееееееееееее верно!!! Как досега не съв се сетил ад ви карам да ми носите наденици???


Твоят коментар

