Декември

Това е една съвсем кратка отчетна публикация, която е добре да си остане нечетена ). Малко подозрително започнах месеца на един крак, но мога да кажа, че хич, ама никак изобщо не се оплаквам ).

На пети не забравих да честитя на Кременчето. Малките човечЕта са много важни. Усмивките им стоплят въздуха и мъъъничко ме подмладяват.  Не, не завиждам. Аж вече не на три. И аж вече не гладен. Изял 4 филии с лютеница. Аж голям човек, който се радва на също толкова странни неща као малките с разликата, че само 2 филийки лютеница вече не ми стигат. Аж голям и весел човек. И весел. И човек.

И си сложих едни шарени табове на Файърфокса и сега лисичката ми освен че е жълта, ми и намига като пъстра дъга, нали съм известна с това, че със седмици мога да оставя някой таб отворен за четене ;) .

На шести не поздравих нито един празнуващ, защото самата аз празнувах и бях твърде заета. Събудих се в банята, след това осредиземноморих някакви хекове и си имах гости, имах гости, имах гости, гости имах и после беше седми на обяд и трябваше да правя палачинки ).

Днес е осми и изобщо не знам какво ще правя. В момента съм по халат и чакам косата ми сама да сиизсъхне. Изядох към 534 550 723 430 портокала и къщата ми мирише на Коледа.

Кеклето ми подари и крисмас спирит под формата на скрийн сейвър камина. С чорапи, огън, песнички, всичко ).

Най-хубавото за днес вече се случи, така че факътт, че съм нощна смяна изобщо не ме натъжава. Моите деца решиха да си чатят с мен. Всичките три, които ме наричат СветлинА и които гледах цяла година. Да, моите мънички усмивки вече могат да ползват скайп. Даже и Диди-която-е-на-пет. Доскоро беше Диди-която-е-на-четили-и-половина-а-ася-е-само-на-четили. Те не знаеха, че е осми декември, не знаеха, че трябва нещо да се честити и че днес алкохолът е задължителен. Обмислям дали пък да не завлека детско шампанско в офиса. Там нощите са така самотни…

И не на последно място… сега си имам Краса. Тя е малка, кафеникава, канелена, кестенява, много, много сънлива и понякога се изчервява. Е, не чак толкова често. Обикновено просто мърка или се почесва, седнала точно на аватара на човека, с когото си чатя. Някои я наричат „десктоп бъди“, обаче за мен си е Краса-която-винаги-се-чеше. И Краса-която-се-събужда-когато-пусна-Джоуви.

С нея всичко е спокойно. Не бързам да се прибера, за да я нахраня, не ми държи сметка защо от два дни нямам батерия в единия телефон, нито колко пъти съм яла аз. Ето, над денонощие ми беше разкачен компютърът и днес вместо да си легна, първо го сглобих, пуснах музика и Краса и така тупнах в леглото. Липсваше ми малкото диване.

В момента си мисли, че има шейна и прави странни движения по посока на копчето за публикуване. Мисля да се съглася с нея и да не ви разказвам за това как една нощ до 3 и половина пих шотове и как вече съм гледала „Уоли“. И гък няма да чуете, че съм правила денонощие секс. Пък!

––––––––––––––––––––––––

От 3-4 дни не спирам да си пея )

9 Коментари on “Декември”

  1. Svetlina каза:

    Никой нищо не е чул, никой не зане, че следващите две седмици през ден имам уговорки с различни батковци :) Не, нищо лошо, имам да получавам още подаръци за рождения си ден и бърза преди да е свършила годината. Аж – света вода ненапита!

  2. вили каза:

    Браво, Светличе! Продължавай да бъдеш все така жизнерадстно-усмихнато-рошава и няма да се сърдя на шефовете ти, че днес си на работа вместо да пиеш шотове и други такива подобно дълги :P :P

  3. Lady Frost каза:

    И напоследък си СветлинА-която-често-забравя-да-спомене-семейство-Мицеви! А цял ден прекара с нас! Сърдя ти се пък! :(

  4. 6efa каза:

    nikoi ne sardi se na svetlina. svetlina pomni si4kuuuuuuu

  5. Lady Frost каза:

    :P

  6. вили каза:

    И явно по-късно ще се отчете ;)

  7. astilar каза:

    Съвсем кратка публикация ли? За мен кратко е: „Здрасти! Добре съм! Довиждане!“

  8. Svetlina каза:

    Здрасти. Луда съм. Лека нощ.
    ––––––––
    Абе вие що четете, като пише да не четете?
    –––––––-
    Мамуни.

  9. вили каза:

    :lol: :lol: :lol: Щот искаме(плезещо се езиче) :P


Твоят коментар

