Интервю с Него

ТАКА СЕ ПРАВИ D

Аз: здрасти

Той  помахва с отработен жест.

Аз: как си

Той:Чудесно съм. Жълтото ме е обхванало отвсякъде и прелим от добро настроение.

Аз: Аз съм Светлина. Приятно ми е.

Той намига разбиращо и всезнаещо.

Аз: Много хора ли си говорят с теб?

Той: Не спират, не спират, много и всякакви.

Аз: Какво мислиш за блога ми?

Той: Няма по-вълшебен блог!

Аз: Какви са бъдещите ти творчески планове?

Той: Остана ми една крачка до постигане на абсолютното щастие, чакам резултати от конкурса на Вовата и ще започна изпълнението на плана.

Аз: А какво ще пожелаеш на читателите ми?

Той: Пожелавам им много сбъднати мечти, както и много нов материал за четене. Нека забелязват малките неща, радостите.

–––––––––––––––––––––––––––––––

ЗагинАхме – приятелките ми вееч ми уреждат срещи с непознати )

7 Коментари on “Интервю с Него”

  1. ssk каза:

    Оправи само липсва на едно място „н“ и то баш на името ти. :)

    Поздрави,
    ssk

  2. Svetlina каза:

    Оправих, Малчо. Мерси за поздравите и ей, къде се затри тия дни?
    Остана още поне една грешка. Който я намери, печели целувка от магаре.

  3. astilar каза:

    Коя? вееч, вместо вече ли? Магарешки целувки приемам само от Йори.

  4. Svetlina каза:

    Аз познавам Йори лично. Сега ще трябва да ви запознавам :)

  5. Mari-ana каза:

    Намерих още една грешка. :D „Прелим“ на второто „той“. Май искаш да кажеш „преливам“. ;)
    Нещо не схванАх. Въпросният непознат с коя от картинките трябва да бъде асоцииран. Само да не е тая с патроните. Малко е страшно за първа среща с непознат. :D

  6. Svetlina каза:

    Ооооооооооох. Преливам. Прелим. Няма разлика. Айде от мен да мине… целувка от магаре и за теб.
    Въпросният непознат можеш съвсем спокойно да го асоциираш с Големия шеф.

  7. vilford каза:

    Eстествено, че ще ти уреждат срещи с непознати – с познати ти и сама можеш да си уредиш! :P


Твоят коментар

