Светлинка куоте

А той, защо ти липсва?

…………

Дори и да ми липсва, той не бива да разбира, той е лош.

…………

Не е нужно да злорадства по твой адрес.
…………

Липсват ми, ама те ли ми липсват или начинът, по който се държаха с мен?
…………
– А ти какво? Мислеше си просто да му се обадиш, за да му кажеш, че ти липсва ли?

– За малко да го направя.
…………
Аж радва се… ама аж объркан… аж идиот.

И после някой да дойде да ми каже, че не съм луда.

Той ми казваше „Светлинке“, когато се опитваше да спре поредната ми лудост. Никога не успяваше. Никой друг не ми казва така.

И това изобщо не му попречи да бъде лош.

Имаше нужда от мен, нали. Имаше ме. Сега ми липсва.

Обаче вратата е заключена и глътнах ключа.

Няма да разбия ключалката. Той сигурно още е лош.

Сигурно  е хубаво, че ми липсва. Показва, че съм човек и ми напомня да внимавам със следващия. Мога да чувствам. Мога.

Мога да бъда щастлива, мога да бъда и наранявана. Кой каквото си избере.

21 коментара on “Светлинка куоте”

  1. kanew каза:

    Изплюй ключа.

  2. deni4ero каза:

    ти си идиот :)

  3. Mari-ana каза:

    Потъгувай малко, нормално е. Ама малко, не много. Радвам се, че това е ключът за него, а не за сърцето ти. :)

  4. Svetlina каза:

    О, моето сърце е едно такова… гулемО и отключено… :)
    Наспах се и вече си мисля, че трябва да спра да тъгувам по нещо, което е само илюзия. Канев, засега ще стисна зъби, пък ще видим какво ще става с кюча.
    И да – аж идиот.

  5. Mari-ana каза:

    Ма`ък идиот. ;) Кат станеш голам ше се притесняаме. :)

  6. Lady Frost каза:

    За тая година май не съм те била! :)

  7. deni4ero каза:

    и аз ще се присъдиня към боя, Яни :)

  8. jenfel каза:

    Алоуууу. Ключове бол. Ключалки също. Напасването му е майката. Щом не става, пробвай със следващия… ключ. ;)

  9. вили каза:

    Поплачи малко, после избърши очички и погледни навън слънцето, хората, усмивките и ще разбереш, че ти трябва друг ключ. :P

  10. RaftinfaRl каза:

    Ага, теперь ясно… А то я сразу и не понял где тут связь с названием…

  11. Ивката каза:

    Я иди потърси ключар! ;)

  12. astilar каза:

    Маймунооооо! Няма да те напердаша само, защото Кремена много ти харесва плитките от аватара и все пита, кога ще дойдеш, за да се запознаете :)

  13. Mari-ana каза:

    Шефе, гледай довечера това настроение да го няма. ;) Че ше взема и аз да налетя на бой. :D

  14. Mari-ana каза:

    Забравих! ;) Ще дойда придружена от двама кавалери. Единият със сигурност е по-малък от теб. :P

  15. Svetlina каза:

    Загубих ти телефона :(
    Ако го намериш, кажи ми. Аз няма да дойда с кавалери. Пък и… чудя се дали да кажа какво правих снощи… бе, има много да ми се смеете някой ден, като събера сили да го разглася ;)

  16. kalina каза:

    Ама я казвай..:) искаш да умрем от любопитство какво е ставало снощи. :)

  17. Svetlina каза:

    Съдейки по това, че повръщах в офиса и че все още ми се бунтува стомахът, май вчера съм се храно-натровила. Накратко… смейте ми се.

  18. вили каза:

    Ха ха ха! А сигурна ли си, че е от храната? Да не би да е от друго? И аз съм любопитна за станалото… ;-)

  19. RussianGurman каза:

    Коллекционирую рецепты блинов. Если у вас есть что-то интересное, заходите на мой сайт и публикуйте.
    Буду рада, если моя коллекция рецептов пополнится.

  20. Svetlina каза:

    Я тоже буду рада :)


Твоят коментар

