Слепият батко

Добре де, какво като е сляпа срещата? Това означава ли, че аз съм сляпа или че искам да се правя на сляпа? Значи ли да ми представиш своята псевдо личност? Ясно – знаеш, че едно момиче обича да бъде жена и че една жена обича да бъде момиче. Повечето мъже така и не стигат до този извод. Обаче как не се сети, че може да искам да те обичам, да те опозная?
Как очакваш да изпитам нещо към теб? Скрил си се зад хиляди маски! Какъв си такъв батко?
Дали са ти телефона ми. Значи ли това, че трябва да ми подаваш ръка на слизане от автобуса или да ме държиш през кръста на излизане от пицарията? Не би имало нищо лошо, ако между двете събития беше държал същата линия. Но ти е трудно, нали? Всички тия жестове са заучени, вероятно си спечелил една-две битки чрез тях. Но сега си сам. На среща си. Явно си загубил точно всяка война. Не се ли питаш къде си грешил?
Не виждаш ли как се разминава това ти държание с шапката с козирка на масата, с начина, по който върло спориш за еманципации и недостатъците на женското мислене и подходи? Дори начинът, по който правеше комплименти по телефона! Кой изобщо ще се върже? Та ти не ме беше виждал! Ти и сега нищо не знаеш за мен. Не искаш. На няколко пъти се опитах да подхвърля нещо, ти ме прекъсваше с някой комплимент и се отнасяше или пък започваше да даваш примери как в твоя живот се е случило точно същото. В крайна сметка можа само да разбереш, че в големия студ мога да нося туника и че някакси съм накарала цял отбор жени да ме наричат „шефе“.
Ти изобщо искаш ли да ме познаваш? Ясно е, че не искаш аз да те познавам. Толкова ли не се харесваш, че мислиш, че мога да те харесвам, само ако не те познавам истински? Защо ти е тая маска? А оная? А третата? А знаеш ли до колко мога да броя?
И си сляп. И вече не ми е жал. Както наскоро добавих в характеристиката на моя бъдещ съпруг… трябва да бъдеш смел. Смел, за да крещиш мислите си, да бъдеш себе си или пък смел, за да защитиш семейството си, смел, за да ми кажеш, че ме обичаш, смел, за да ме търпиш, смел, за да посрещаш всеки ден с усмивка.
На Светлина й стиска да ти каже, че си страхливец.

12 Коментари on “Слепият батко”

  1. вили каза:

    Ти си по-смела и добра! :P И май никак не те заслужава, щом не е разбрал какъв нешлифован диамант има срещу себе си. ;)

  2. 6efa каза:

    a, ne e dobra Svetlina, samo se pravi ;)

  3. Lady Frost каза:

    знаеш ли защо те обичам? защото независимо дали си права или крива, винаги твърдо и смело заставаш зад мислите и постъпките си! няма значение правилни ли са, не са ли, но си поемаш отговорността! разбира се и за други неща те обичам, но сега няма да правим тука розови романчета… хихихи!

  4. Svetlina каза:

    Ето затова днес отивам в офиса недоспала и с гордо вдигната глава, пък да видим шефовте дали са надушили, че имам да отработвам смяна заради натравяне.
    И ти си като мен. Упорито магаре, което си вярва на всяка дума и си стои зад нея, под нея, пред нея, съвпада с нея. Пък си намери мъж. Аз явно ще поизчакам ;)

  5. вили каза:

    Имаш време. Почакай малко! Вдигни глава и продължавай напред! Ще дойде твоят принц на бял кон или с лаптоп… :P

  6. Svetlina каза:

    Вили :)))))))))
    Не ми трябва принц :) Аз съм си принцеса и така, а такато дойде, ще трябва да ставам царица :)

  7. Mari-ana каза:

    Светле, цял живот можеш да си бъдеш принцеса. ;) А принцът е важен и нужен, за да те направи още по-щастлива. :) Сигурна съм, че ще го срещнеш! А дотогава – бъди себе си и се забавлявай. :D
    П.П. Няма да коментирам „слепия батко“, че току виж съм написала нещо по-така – солено, кисело и горчиво (от лични наблюдения).

  8. Mari-ana каза:

    Къде зачезна Светле? От дни те няма, липсваш ми. Драсни поне ред. ;)

  9. kalina каза:

    Мразя лицемерите.
    Мразя хората, които се интересуват само от себе си.
    Обичам искренните и лъчезарни хора.
    Такива като теб!

  10. Svetlina каза:

    Да си изям лещата и почвам да драскам. Тая вечер съм си сама вкъщи, само дето съм много изморена. Обещавам да напиша нещо и из блога. Иначе калинката да каже какво ще прави петък преди 4 часа.

  11. kalina каза:

    Веднага давам отчет, шефке : събуждам се в 8.30, пия чайче до 9.00 и до 12.30 съм изцяло твоя. Джъмбо?

  12. Svetlina каза:

    Само кажи как се казва спирката.
    12 и 30 там!


Твоят коментар

