Досие ХИКС

Е това не беше ми се случвало. Само това.
Женски ден. Цял ден съм си говорила само с един мъж, при това господин Мицев-женения и то по телефона. И какво? Пак в автобус. Пак със сименс на ухото. Примерно десетминутен разговор със сестра ми. До мен още от първата спирка сяда някакъв батко, ама мен това изобщо не ми пречи на говоренето. Слиза на моята спирка. Слизам и аз. Подава ми ръка. Заета съм и с усмивка кимам отрицателно.
– Не, аз исках да ви питам нещо.
– Вики, затварям, ще ти звънна ей сега!
– Аз съм Илиян. Тук ли живеете?
– Аз съм Светлина. Да. Хайде да вървим заедно нагоре.
– Ти знаеш ли, че приличаш на Дейна Скъли?
– А ти знаеш ли, че ми направи най-добрия възможен комплимент? Джилиан Андерсън е страхотна.
………
– Изглеждаш една много сериозна жена.
……….
– Не мога да чакам до сряда. Какво ще правиш вдругиден?
……….
– Добре, в четири и половина. А колко време ще имаме? За да знам какво да ти говоря.
– Шекспир.
– Литературата е трудна тема. А Шекспир не е за всеки. Не всички имат еднакво литературно мислене. Но може да опитаме.
……
– Малко приличаш на сноб.
– Не съм! Честно! – тичам.

––––––––––––––––––––––––––––––-

Никой няма право да казва, че е лошо и гнусно да си майка, ако ще и да живеем в свят на свободно слово! Да иде да го каже на майка си, моля!

18 Коментари on “Досие ХИКС”

  1. вили каза:

    Оптимистична статия ;) Ще следя развитието й. А кой ще говори повече? Нещо приказлив ми се вижда….
    И аз не съм съгласна, че не е хубаво да си майка! Не е вярно! Чудесно е и знам, че ти ще станеш такава добра и мила мама. :P

  2. Lady Frost каза:

    Хахаха! Дааа, според моята психоложка няма нищо по-трудно от това да неречем майка си лоша! :)

    И не лъжи, говори и с Божката, а той беше доста приказлив днес! :) Успех!

  3. Svetlina каза:

    :) Бе за оптимизъм не знам… Изобщо не знам дали ще ида. Важногто е, че ми направи вечерта много хубава. Дейна Скъли….
    И ми е готино, че Сливили изобщо и не се запита дали историята е истинска. А тя е. Цялата.
    Харесва ми да знам, че има хора, които вярват, че ми се случват най-красиви неща всеки ден.

  4. Svetlina каза:

    Хех, верно, забравих Мъничето.
    Ама там е друго. Аз съм му леля, значи за мен е просто Божката, не е мъж, пък и не забарвяй, че чакаш сам да си избере дали ще е мъж ;)

  5. Lady Frost каза:

    добре дееее, печелиш! :)

  6. kalina каза:

    Ама как така няма да отидеш?… А Щекспир, Досиетата и тем подобни…Кой ще ги обсъжда? :)

  7. Svetlina каза:

    Ми то си зависи… Зависи колко килограма фибички ще си купим в Джъмбо. Разбираш ли? Няма как от този кратък разговор да преценя баткото. Знам само, че може да говори, че е смел и че надали някога ще получа по-голям комплимент. Зависи обаче как ще се чувствам в петък. Може да не изпитам нуждата да разваля магията с някое виждане на дневна светлина и на по чашка чай.

  8. Mari-ana каза:

    Е, легнах си в 1 часа, а вие сте направили раздумката в 2. :) Сега не мога, но към обяд, ще ти напиша повече. Заинтригува ме с разказа си. ;) Дейна Скъли – забавно. :P

  9. Mari-ana каза:

    Така, започвам. :)
    Първа червена точка – добър избор за сравнение, и актрисата и сериала.
    Втора – за куража, да започне банално, но да продължи интригуващо.
    Трета – за откровеността, искреността и закачливостта по отношение на теб и Шекспир. :D
    Аз бих отишла, ей така от любопитство. Да видя, дали е истински. Обаче!!! Само, ако спазиш онези условия, които ми изреди онзи ден (подобната среща в Шумен). Е, разбира се, най-важното е да имаш настроение и желание за тази среща. :)
    И какви са тези съмнение, дали ще получиш по-голям комплимент от този. ЩЕ ПОЛУЧИШ! Бъди сигурна! ;)

  10. Deneb_50 каза:

    Между другото-Шекспир е доста хлъзгава тема-Ако се говори за „Укротяване на опърничавата“,“Венецианският Търговец“,“Хамлет“,“Отело“ и „Ромео и Жулиета“-винаги има опасност един от разговарящите да интепрпретира няко и от героините буквално
    ;-))) особео ако е от женски род

  11. Lady Frost каза:

    мдам, Деденце, тъй си е май! :)

  12. вили каза:

    Вярно е! Въобще и не помислих, че може да измисляш! Прозвуча ми много реално и се радвам, че е така :lol:
    Аз съм ЗАсрещата! Отиди и после да напишеш подробен отчет.
    А Досиетата Х беше интересно филмче, а цветето Дейна може и за Шекспир да говори! ;) ;)

  13. vilford каза:

    Някъде из многоточията ми се изгуби сюжетната линия. И съм убедена, че причината не е в многоточията.
    Ако се появи следващ пост по темата, ще приема, че написаното тук не е художествена измислица. Дано да се развият добре нещата. ;)

  14. вили каза:

    Какъв е този песимизъм, Шувили? Гледай по весело и усмихнато! ;)

  15. Svetlina каза:

    Знаех си! Една къса публикация да напиша и няма да се получи :(
    Вече само фермани чакайте от мен :P

  16. vilford каза:

    Светка, изобщо не е от публикацията – аз напоследък изобщо не съм в час. Хихи, може пък да е критическата, а?!

  17. astilar каза:

    С присъщата си напоследък зашеметеност се включвам след кулминацията. :)
    Името Дейна много ти отива! Впечатлена съм, че баткото не е казал, че приличаш на Джилиан Андерсън, а именно на Дейна. Това изказнане е загадка само по себе си. И трябва да отидеш на срещата, за да разбереш. :)
    За Шекспир можеш да си говориш с мен, недей тормози нормалните хора. :P
    Последно, във финала на диалога:
    „- Малко приличаш на сноб.
    – Не съм! Честно! – тичам. “
    Коя е твоята реплика? :P

    Бележката под линия не я разбирам. Т’ва някой мъж ли го е казал?

  18. 6efa каза:

    Svetlina vinagi ti4a, ne razbrahte li? ;)

    –––
    jeni, ednata daje amika


Твоят коментар

