Който плаща, поръчва музиката

И обратното. Който поръчва музиката, трябва да си плаща. Щом ще ми намирате блога по зоо ключови думи, сега ще трябва да изгледате цялата тая публикация. И искам да ми благодарите – милостива съм и ще отговоря на въпросите ви само от едни произволно избран ден.

детско фотьойлче

Аз лично бих избрала нещо такова:

декоративен заек

детски картини


бебета с крила


розов слон

син слон

ами омръзна ми да търся шарени, щото такава публикация вече има, ето ви един слонски слон


гущер гущер бабо

Е, те такава комбинация не намерих!

Гущер обаче може )

магарешки съвети

търсих по магаре+дава+съвети

без коментар…

магаре…


намерих и едно специално магаре

Сега да се разберем. Ако някаква фирма има банкет в работно време, на все пак няколко служителя са на смяна, а аз съм им абонат… трябва да ме обслужите, мили мои. Ей, телефонистките! Вие не работите за колегите си, работите за мен!  Изобщо не ме интеерсува банкет ли имате или е починала кралицата на Англия. Щом предлагаш някаква услуга, трябва да си способен и да я осигуриш.

Ето, аз как намирам картинки за феновете? А даже не съм им обещавала подобно нещо. Това се нарича лоялност, лично отношение, внимание, професионализъм.

––––––––––––––––––––––––––––

Пак ми течЕ  кръв от носа. Пак съм си аз )

9 Коментари on “Който плаща, поръчва музиката”

  1. kalina каза:

    Хихихихи, едното „бебенце“ с крилца е мноооого сладко. :)

  2. Svetlina каза:

    Хахаха :) Веднага ме разконспирира :)

  3. Lady Frost каза:

    Оплачи се от тия! И във фирмата и в агенцията за защита на потребителя! Хич да не ти дреме! Щото сме я докарали до отва дередже от мълчене.

  4. вили каза:

    Аз искам зайчето! А може и смеещото се слонче ;)

  5. Mari-ana каза:

    Така! Кажи ми, че все пак са ти свършили услугата. Кажи ми, че НЕ си била любезна, когато са се оправдали с банкетчето. Кажи ни името на въпросната фирма. Да я знаем, за всеки случай, ако ни се наложи и ние да ползваме услугите ú. (тук трябва да има заплашителна или заканителна емотикона)
    Колкото до търсенето и намирането… Спомням си, че още когато нямах блог, попаднах на ваш разговор относно думите и изразите, по които ви намират. Не знаех за какво точно става дума, докато не си направих и аз. :) За месец и половина не съм имала странни изрази. Най-често срещаният е „стъпките на дайчовото“. ;) Сигурно има много мераклии да го научат, и са останали разочаровани, като не са ги намерили при мен. :D Твоите са забавни. А идеята да ги онагледиш е страхотна. Разсмя ме. :lol: Мила, предпоследната снимка не я разбрах. Това не е магаре, но няма да се учудя, ако при търсене на магаре е излезнала и тя. ;)

  6. Svetlina каза:

    Казвам, че това са ми служебните таксита, дето съм им абонат. Казвам, че звънях на шефа да дойде да ме вземе. Казвам, че за да стигна мястото на срещата, вървях през нощта по жп мостче – ръждиво и с дупчици :)
    Ми…. как да бъдеш нелюбезен? Звъниш първи път – на банкет са, трябало да звъннеш малко по-късно. Звъниш после, никой не вдига, звъниш трети път – гласова поща си пуснали тарикатите :)
    Оная снимка наистина излезе, като търсех магаре, няма да кажа обаче кое е магарето :D

  7. vilford каза:

    Бебетата с крила сами ли идват или и тях ги носи щъркела???

  8. Svetlina каза:

    Идват с такси, но няма да ти кажа кое :)

  9. deni4ero каза:

    ей, тва се казва партизанин … мълчи и не дума …


Твоят коментар

