Дали знаеш какво си мисля?

Не разбирам защо ми честитиш, но благодаря. Благодаря ти, Андро, че почти всяка вечер ме будиш, за да си говорим за нищо. Не знам каква е приятелката ти, но със сигурност е много глупава. Не знае какво има до себе си.
Разбирам, че си имаш семейство и че не можа да бъдеш с мен на празника. Радвам се, че намери време да се обадиш, да ме успокоиш, да ме приспиш, за милионен път да ми обещаеш да се видим. А всъщност не ме познаваш. Честито Рождество Христово, Андро! Продължавай да радваш, да се радваш, да бъдеш!

3 коментара on “Дали знаеш какво си мисля?”

  1. Lady Frost каза:

    Има хора, които твърдят че ни познават, които твърдят, че държат на нас, които твърдят, че сте близки… а всъщност не знаят нищо за теб, никога не си мислят за теб, нито звънят на празниците за да не боли толкова, че не сме с тях… май сме щастливки, че имаме хора, които не твърдят, че ни познават… и все пак наистина ни обичат, макар и по малко нескопосан начин! :) това дефакто пак си е либоффф! :)

  2. kalina каза:

    Шефке, трогната съм, че ми звънна на Коледа. Благодаря ти.

  3. Svetlina каза:

    А! Ако не беше писала смс, нямаше да се сетя ;)


Твоят коментар

