Евала!


Шефът: Спя в килера.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: Направих бисквитена торта, тиквеник и пиле с ориз и зеленчуци.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: На Бъдни вечер се успах и закъснях с час за работа.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: Не опитах тортата, от сурвакане събрах 50 стотинки, забравих подноса в офиса.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: За пръв път имам махмурлук, моичкият ми се яви с още двама батковци, спах 6 часа.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: Помниш ли дето ми беше направила сос за спагети? Не го прибрах в хладилника и беше замръзнал.
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: Честита Нова година! Пожелавам ти да спреш цигарите!
Рошавата Ани: Браво!
Шефът: Имам план да ми подариш печка, камион и къща на дърво.
Рошавата Ани: Браво!

Абе ей, Марианата!!! Спри да ме бравосваш и да ми честитиш това и онова! Нова година, миен ден, Коледа, деня на таджикистанските екоактивисти… Ще ти изям ушите, тка да знаеш! Бе ей! От теб другите не могат да се доредят да ми правят масажи, подаръци, намеци, намигвания…

Отивам да те правя терасина, дано се кротнеш за малко. Гледах един филм тия дни. Не помня как и защо го гледах, нито с кого и къде, ама имаше две сестри и брат и каката понякога си връзваше косата и ставаше много изобретателна. Много. Повече от гениална. И да знаейш – имам с какво да се вържа и аз!

––––––––––––––––––––––––

Има един начин да ми сатнете по-мили от Мари-ана ) Елате да се порадваме малко на туй изкуство. Много обичам, когато хората споделят настроението ми  )

13 Коментари on “Евала!”

  1. kalina каза:

    :)

  2. вили каза:

    Браво! ;)

  3. Mari-ana каза:

    Ако и днес не се появиш, ще изпратя агенти да те издирват. :) Алоооо, шефката, не може да изчезваш за толкова дълго. Я се връщай! :D Този път няма „браво“ – доволна ли си. :lol:

  4. Svetlina каза:

    Браво бе, аз съм тука, тя ще ми се кара!
    Ще викам Голямата Мечка да въдвори малко ред, така да знаете!!!

  5. deni4ero каза:

    На кого викаш ти Голяма Мечка, бе, еййййййй???!?!?!? Е, с’я, че дойдем те сгънем на 5!

  6. 6efa каза:

    shttttt
    ttt
    ttt
    nqma me
    nqma me
    v rusiq sam
    i e tudenuuuuuuuuu

  7. Mari-ana каза:

    Донеси по една водка като се връщаш. ;) Може и хайвер. :)
    И какво правиш пак на студено? Снощи беше на топло. (онази емотикона с юмрука)

  8. Mari-ana каза:

    :lol: Готина серия! Нали не се налага да те наливаме с шнапс, и да те топлим на камината, и да те храним със сиренце?! Ей, обади се, че ще се притесня. :)

  9. kalina каза:

    ей, и аз се притесних, че изчезна така. А и ми е мъчно…. :)

  10. deni4ero каза:

    и аз искам чипс …

  11. 6efa каза:

    haresvam jeni, koito znaqt akkvo iskat. Qvno im otnema vreme da go otkriqt, no puk… ni6to… struva si da ob6tuvam s hora na tvoqta vazrast :-P

  12. deni4ero каза:

    аз пък и аз къде видях чипс???????? От шнапса ще да е

  13. Nenashev каза:

    Интересно даже для бухгалтера :)))))


Твоят коментар

