През гори, полета, хей ура, ура, ура, вей се , вей се, вей се знаме на мира…

Ако щете, вярвайте, върнах се :)
Ако щете, страхувайте се.
Защото не спирам да пътувам.
Или защото съм си аз.
Или от себе си.

Ако щете, пейте и пийте :)
Ако щете, недейте.
Защото аз имам поводи.
Или защото вие ги търсите.
Или пък защото вече не.

Бях си вкъщи. Прескочих замръзналия Балкан и се прибрах. Направих и невъзможното, за да се прибера 3-4 часа по-рано.
Бях си вкъщи. С първо, второ, трето, десерт. С камината. С телевизора. С мама и тати.
Без интернет. Без телефони. Без колеги. Без часовник.
Подстригах баща си. Обиколих магазините с мама. Готвих на печка на дърва. Заспивах върху книгата, събуждах се с дистанционното. Водата в тръбите беше замръзнала. А аз – не.
Зачетох се в мъничкото листче на вратата на най-забутания магазин на света. „Феникс“.
Двайсетина часа по-късно насред полето се показа сграда с огромен надпис. „Феникс“. Трябва да е било някъде между Своге и Владо Тричков. Знам. Страшно съм конкретна. Днес са ми намерили блога по „кокошки poroda feniks“. Сега всичко е ясно.
Ще трябва да напиша нещичко. Нещо кратко, точно и ясно. Нещо. Нали обещах на Астилар. Нали трябваше да позволя на книгите, които докосвам, да ме докоснат. Дръжте се сега. Започвам. Три. Две. Едно. Наведи се. Изправи се. Лети!
––––––––––––––––-
Ще ми се, ще ми се всички да отговарят така.

17 Коментари on “През гори, полета, хей ура, ура, ура, вей се , вей се, вей се знаме на мира…”

  1. astilar каза:

    „Трябва“ е дума, която хич не тача.

  2. вили каза:

    Ураааааааааа! Беше започнала да ми липсваш! И аз се завърнах от една настинка(вирус), без Нет, но пък с телефони и топло. ;)
    Наздраве :P

  3. Mari-ana каза:

    Пак зачезна. Ей, момиченце, мяркай се от време на време. Сега да не забегна за Китай, или за некоя топла страна. :D

  4. Svetlina каза:

    Спя. Дълбоко.

  5. xxx xx каза:

    Вече ще те намират и по
    „лилави наколенки против къдрави кабърчета“.
    От мен да мине.

  6. deni4ero каза:

    къде избега, бе, ей, жълтур??????//

  7. вили каза:

    Уж се завърна…, а пак те няма… ;)

  8. РозовыййСлонег каза:

    :) Всех с праздником!!! пупсеги

  9. Luckke каза:

    Ребят с праздников вас, с 23 февраля!!! желаю успехов

  10. leOnzzoo каза:

    Отлично. Пополняйте еше и почаше блог, очень выручаете!

  11. Svetlina каза:

    Хаха, благодаря за честитките, тъпкано да ви се връща!
    Няма проблеми – пълня и още как :)
    Между другото една прителка има рожден ден днес… айде да й пожелая примерно да я видя студентка скоро и заедно да обиколим всичик паркове на София!

  12. SekasMen каза:

    Блог захватили спам боты :) галактеко в опасносте

    // http://cargoset.ru/

  13. OstaP каза:

    Да здесь безсмысленные коменты одни, видать кто то нанял китайцев для написания коментов!

  14. SasShoKK каза:

    Блин после праздника, голова болит ппц, даже читать не могу что то :(

  15. FredyterO каза:

    Уххх Да блог что надо. Посмотрю еще раз на досуге

    \\ http://takdavno.ru/

  16. Алекс каза:

    Да абсолютно половина коментов безсмысленных. ппц я сам в шоке!!

    http://eljurado.ru/


Твоят коментар

