Вие ми се!

Каква е тая банка, дето работи само с някои банкомати?

А защо ще ме принуждават да имам сметка в нея?

Откъде-накъде няма да си знам баланса по-сметка, а ще трябва да тичам да търся клонове или онлайн банкиране?

Защо отнема половин час да ти проверят сметката в клон на собствената ти банка?

Защо им е някакъв си там специмен от клона-издател? Не искат ли слюнка, секрет..?

А защо в някои квартали са по 4 офиса, а в други изобщо ги няма?

Трябва ли да плащам, за да мога да банкирам чрез Интернет?

И най-важното:

не искам да си вземам почивен ден, за да ида в пощата, полицията, банката, съда! Искам да бъда гражданин през цялата седмица, а не да ми се казва, че работят с клиенти от 9 до 16:30! Аз не съм им клиент! Аз съм техен работодател! Предполага се, че трябва да живеят с мисълта за моето удобство!

–––––––––-

И има нов батко на хоризонта :)

9 Коментари on “Вие ми се!”

  1. @driana каза:

    Не вий миличко, а празнувай! Моя Светлинка! :))))

    ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН!!!

    http://evelin.blog.bg/viewpost.php?id=287213

  2. вили каза:

    Последните ти думи ми харесаха най-много! А кой е той и кога ще ни го представиш за одобрение?
    Честит Имен ден и от мен! Разбрах, че днес празнували Светли, Светльовци и Светлини! :P :P

  3. astilar каза:

    Банката е ОББ, познах ли? Последните ми пламенни речи бяха пред техните камери. И ако записите бяха с по-добро качество, непременно щях да бъда номинирана за Оскар. :)

  4. deni4ero каза:

    астилар, хахахаххахаха, не ме разсмивай – никое време през нощта е, ранна доба, дет’ се вика …

  5. Svetlina каза:

    Пиреос :)
    Аз пък заслужавам Нобелова награда за мир, откак те ме „обслужват“ :)

  6. Ивката каза:

    номера с изпълнението пред камерите го обещавам този месец пред Пощенска…

  7. вили каза:

    Май всеки си има една любима. Аз обичам Уникредит Булбанк и затова съм решила да я сменям. Много скоро ще стане и това! ;)

  8. Svetlina каза:

    Хах, русичко, чакаме отчет :)

  9. Lady Frost каза:

    вий като ти се вие!

    няма полза да си крием емоциите и чувствата! те и без това рано или късно излизат на бял свят. само дето колкото повече си ги стискаме, толкова повече ни тровят…

    …аз съм си фенка на ПИБ…


Твоят коментар

