Питанка или кучето, което Вилервале не изяде

В моята иначе млада и красива глава по едно време се бяха завихрили възрастови мисли. Засега не са възрастни, щото са по-скоро въпросителни, а питането е най-красивото, най-чистото, най-детското ми качество :) И по сатра традиция… пах хващам нещата за ушите, а накрая оставам с опашката :)

1:25:13 AM) sunshine: let me create an interview for u
(1:25:22 AM) sunshine: i want to add it to my blog
(1:25:29 AM) sunshine: would u try it?
(1:27:12 AM) claudio: why not?
(1:29:51 AM) sunshine: :-*
(1:30:06 AM) claudio: :)
(1:32:12 AM) sunshine: how old r u?
(1:32:49 AM) claudio: 40
(1:33:36 AM) sunshine: how many dreams did you manage to make true?
(1:34:05 AM) claudio: several
(1:35:14 AM) sunshine: do u consider yourself happy?
(1:35:19 AM) claudio: no
(1:37:21 AM) sunshine: do u think this is any way related to ur age?
(1:38:35 AM) claudio: no
(1:39:26 AM) sunshine: r ur friends happy with their lives?
(1:40:46 AM) claudio: they say they aren’t
(1:42:38 AM) sunshine: do u think that similar things/people gather?
(1:45:46 AM) claudio: absolutely
(1:45:50 AM) claudio: yes
(1:46:21 AM) sunshine: do u think that happy friends will make u not happy?
(1:46:54 AM) claudio: i don’t
(1:48:18 AM) sunshine: do u think that ur future happiness belongs to u?
(1:48:36 AM) claudio: absolutely i do
(1:54:13 AM) sunshine: do u have plans?
(1:54:29 AM) claudio: yes
(1:55:09 AM) sunshine: new subject :)
(1:55:17 AM) sunshine: do u have plans for ur kids?
(1:55:28 AM) claudio: they have their own ones
(1:56:36 AM) sunshine: share them please :)
(1:56:57 AM) claudio: i can give just a little help, one opinion
(1:57:43 AM) sunshine: :)
(1:57:52 AM) sunshine: can u tell me the biggest dream of Emilia?
(1:58:03 AM) claudio: dancer
(1:58:49 AM) sunshine: do u think all fathers know what their kids want?
(1:59:03 AM) claudio: i don’t think they do
(1:59:17 AM) sunshine: should they?
(1:59:49 AM) claudio: i think they should
(2:02:02 AM) sunshine: do u think that the husband and wife should have grown up in similar families?
(2:02:19 AM) claudio: no, i don’t think
(2:04:23 AM) sunshine: do u believe that if u were punished by ur parnts as a kid, u will start punishing ur kids as a parent?
(2:04:38 AM) claudio: no
(2:04:44 AM) claudio: the opposite
(2:09:18 AM) sunshine: what if i tell u real cases like that? what is ur explanation?
(2:09:52 AM) claudio: don’t understand the question, sorry
(2:10:44 AM) sunshine: k…. i do know cases when kids become just the same as their parents no matter that they made them suffer in the childhood
(2:10:51 AM) sunshine: do u know the reason?
(2:11:59 AM) claudio: no
(2:16:50 AM) sunshine: :)
(2:16:51 AM) sunshine: nice
(2:17:15 AM) sunshine: new subject :)
(2:24:04 AM) claudio: that’s it?
(2:26:18 AM) sunshine: would u go out for a protest?
(2:26:19 AM) claudio: np

И такааа чак до сутринта :)

Общо взето… ясно, че към средата на януари съм си мислела за това какво е да си  пораснал, за ужасната идея, че можеш да манипулираш личностите, в които ще се превърнат децата ти, за това какъв е смисълът от протестите… Абе… голямо мисленему ударих. Така е с шефовете. На колкото повече отдела си шеф, толкова повече си шеф. И колкото по-малко спиш, толкова повече си шеф.

За протестите… нищо лошо. Виж… за митингите като форма на протест… да meet-неш някого значи да да го срещнеш. Митинг ли е да задръстиш Цариградско? А митинг ли е да те арестуват и после ад показваш на всички клипчето и ключа, с който си избягал? Кого срещна на оня булевард? А кого убеди в нещо? Сега по-горд ли си от геройството си или си по-нещастен (защото тоя път наистина нищо не успяхте да постигнете)?


8 Коментари on “Питанка или кучето, което Вилервале не изяде”

  1. xxx xx каза:

    Ааа, ако ще се спи по-малко, по-добре да съм шкаф.

  2. astilar каза:

    Милия Клаудио! ;) Сигурно ли е, че разбира английски?

  3. deni4ero каза:

    мене ме подложи на подобно интервю, дзверо

  4. keklanka каза:

    Аааа.. адашката, не ми закачай любимото дете Bain :) Ако за него говориш в последните редчета. аз много му се радвам на това дете и мисля,че е рядко умно и замислящо се.. това сега,че не е кой знае колко престижно и протестиращо, там историята с арестуването.. той сам си е казал,че не е ходил да протестира, а да види що е то протест. Не ща да казвам сега разбираш е, малък е, не е разбирал. Много неща си разбира, ама явно това не му е приоритет. На мен ми беше интересна случката като случка с арестуването и избягването му, и аз щях да се похваля.. прости ми, ама на мен ми се струва забавно и някак хубав спомен към който ще се връщам в миналото.. Нещо като моята история с чаршафите… представи си да ме бяха арестували с приятелката ми тогава са противообществена проява и да избягахме :D
    Не разбирам английски и не мога да кажа нищо за разговора ти. Относно самите протести и митингуване и хората, които наистина се бяха заели уж сериозно с тях и си мечтаеха да направят преврат… според мен обществото ни не знае как се протестира.. бе де да знам.. какво ли разбирам аз от протести.

  5. Не че разбирам много , но според мен са много абстрактни въпросите.От там няма с какво да го провокираш :P. Виж конкретните неща са друго нещо …………………………………….
    „Все пак искаш да му измъкнеш душата с памук“

  6. Svetlina каза:

    Хех, Яворчо вече го черпих пастичка, простих му, че е избягал от полимилиционерите :)
    Уелкам бак, мистър Шкаф, драго ми е да ви видя!
    Рошлата какво си мисли? Като нищо неделя да мина да я интервюирам :)
    Кекле, с удоволствие бих ви арестувала, ако бях полицай, а вие – по маратонки и чаршафи. Пък ако аз бях с чаршафа, пак щях да искам да повися в ареста :)
    Вижте сега… английският на Клаудио е специален.. той е аржентинец, живял в Бразилия и женен за… хмм… жителка на Израел :) Ще провокирам Калоян скоро :)

  7. keklanka каза:

    Малка поправка.. бях с протрити джапанки.. маратонки по онова време не носех, носех основно кецове и гуменки.

  8. deni4ero каза:

    Пак ли ще ме реазпитваш? Нали си кичи щората, докато ме засипваше с въпрос след въпрос?!!?!


Твоят коментар

