Спамъри

Добре де, какво ви причиних? Нали бяхме приятели? Защо решихте, че трябва да ми препращате всяко писмо, което получите? А още по-любопитно ми е защо решихте да си контактуваме със смс-и. Разбирам да ми пратиш „купи хляб, краставица и две яйца“, ама няма нищо по-долно от това да се стискаш за 20 стотинки и да ми изпратиш писмено запитване тип „кога свършваш работа, че да ми свършиш и пет услуги?“. Значи аз мога да звънна или да ти напиша отговор, ама ти не можеш да се сетиш сам/а да ми звъннеш? Ами… благодаря. Националната банка поне прибира по някоя такса, а аз – на добра воля. Нищо де, вероятно някой друг е виновен, може даже аз. Трябва да ви пратя и аз по 4-5 въпроса, че да се замислите за смисъла и учтивостта на жеста.

Ще поизчакаме, пък може и да превъзпиатм някого :)

––––––––––––

А кой батко ми прати това? А? А? А?

5 Коментари on “Спамъри”

  1. Lady Frost каза:

    Успех! Вярвам, че ще се справиш перфектно, та даже няма и да се усетят, кой ги е побутнал. Ще си мислят, че идеята е тяхна! :)

  2. epitc8 каза:

    а, не знам кой

  3. Svetlina каза:

    Не ти, бре момко! Фу, човек да не вземе да се оплаче :)

  4. epitc8 каза:

    az za teksta sled 4erti4kite. to e qsno 4e sym nevinen

  5. Svetlina каза:

    Виж… това под чертичките… и аз не знам, обаче смятам да хвана Дядо Коледа за ушите и да разбера всичко. Всичко!


Твоят коментар

