Картичка до всички

И понеже ми е красиво + разсеяно + не мога да пиша със скоростта, с която в момента вдишвам/мисля/чувствам/живея/целувам/подскачам/пея… ето едно красиво старо разговорче, което поне малко може да ви накара да се усмихнете. Ох, как искам всички да спрат да работят за малко и да се усмихнат… Ей, Палиндром, спри да хъркаш и чуй колко ми е весело, пък и ти, рошава жителке на града на дупките, обуй си чорапите с пръсти заради мен… Яна, нали знаеш… нали занеш, че бих те нарисувала като толкова голямо кръгче, че чак малко като тъмножълта круша… И, деде, не се тревожи, жива съм, малко много подскачам, ама съм жива :)

(7:13:21 AM) sunshine: can i ask u something?
(7:13:40 AM) claudio: sure
(7:13:57 AM) claudio: we talk about everything
(7:14:05 AM) claudio: ask what u want
(7:15:33 AM) sunshine: is it usual to say what u said to me many times… the „please be happy“
(7:15:44 AM) sunshine: i like the phrase soooooooooooooooooooo much
(7:15:54 AM) sunshine: it can`t be translated in bulgarian
(7:16:03 AM) sunshine: do u use it or it`s common
(7:16:11 AM) claudio: i do
(7:16:40 AM) claudio: but it’s not used neither in spanish nor in hebrew
(7:16:51 AM) claudio: i like to tell this
(7:17:05 AM) claudio: like we say „take care“
(7:17:26 AM) sunshine: so i really like u now
(7:17:34 AM) claudio: i feel that to be happy is everything
(7:17:42 AM) claudio: is to take care
(7:17:53 AM) claudio: rest
(7:18:00 AM) claudio: to enjoy
(7:18:04 AM) claudio: to like
(7:18:07 AM) claudio: and to love
(7:18:27 AM) claudio: what does us happy?
(7:18:40 AM) claudio: things we love
(7:18:47 AM) claudio: i wish u that
(7:18:50 AM) claudio: simple

Нали знаете, мънички мои… моля ви, бъдете щастливи. Много щастливи.

Мънички мои… парченца от сърцето. Надявам се, че когато цялото (тоест аз) е щастливо, вие също ставате една идея по-щастливи и добри. Ако не, поне не сипрайте да се усмихвате. Аз по физиономийките съм ви избирала. Креми… липсваш… страшно ми липсваш…

Така нямам време да ви прегърна, а така го искам… Всички искам да прегърна. Засега само батковците от одит отдела са шашнати, но ще я видим тая работа… И да… еп ит к 8… не чети. Моля. Остави ми малко лично пространство.

Обещах да не отказвам нищо. Ти пък откажи това. Искам си мястото за чувстване/писане/пеене/викане/рисуване.

––––––––––

И всичко щеше да е прекрасно, ако днес и другата събота не полагаха разни годишнини на мои баби и дядовци.

8 Коментари on “Картичка до всички”

  1. вили каза:

    Аз съм усмихната вече. И ти желая хубав слънчев и усмихнат ден! :P

  2. epitc8 каза:

    li4noto prostranstvo e porednata socialna izmi6liotina

  3. astilar каза:

    Обичам те, разбира се! Нищо, че все още хъркам… Нищо, че онази заплаха към ушите ти все още е в сила…
    И, да еп ит к 8, чети…, моля ;) има какво да се прочете :) и научи от прочетеното :)

  4. 8ctipe каза:

    az si znam vsi4ko

  5. deni4ero каза:

    дупки, ама със стил

  6. Svetlina каза:

    Хахахахахахааааааааааааа
    Деца, смеете ме :)
    Не ме усмихвате, направо си ме смеете :)

  7. astilar каза:

    epitc8, и мъжа ми така каза :) Прав беше и все още е прав. :)

  8. epitc8 каза:

    deca …


Твоят коментар

