Д-зоната

d words:

Deposit

Dispose

Disclose

Delay

Deliver

Deal

Drop

Dig

Dip

Dick

Decline

Drill

Defend

Defeat

Discover

Detonate

***

[di] words:

The Kaloyan

The smart

The brave

The strong

The beautiful

The bold

The early to bed

The early to rise

The mine!

The this and The that

––––––––––––––––––

Бог да прости греховете на баба ми. Не защото е Задушница, а защото преди пет години и няколко дни последните й съзнателни думи са били за мен. От чист егоизъм моля . Господи, прости й, ако случайно е прегрешила нещо по пътя си. Моля.

16 Коментари on “Д-зоната”

  1. Адмирал Ани каза:

    Още една дума за списъка ти от мен – Doftur. :P

  2. deni4ero каза:

    ami,тъй като едната песен, която си избрала, мене дълбоко и лично ме засяга по някаквъ начин, няма да се оплезя подобаващо, пък и не съм на възрастта на преждекоментиращите, за да си позволя подобна волност, само ще кажа през сълзи: „Благодаря!

  3. astilar каза:

    Деничеро и на тебе :P
    Щи дам една възраст, найш к’ва възраст щи дам. :lol:

  4. e... каза:

    abe komentiraite mom4eto

  5. Lady Frost каза:

    хахахахаха!

    коментир, коментир, коментир момчето…

    и да внимава какви предложения оттегля момчето, че ще го бия! да бъде прието лично!

  6. Svetlina каза:

    Може ли аз, може ли аз?
    :D
    Ще го изкоментирам аз него, ще го нацелувам, ще го бия на Шегите на Амур, ще го нарисувам, ще го масажирам, чорапи ще му обуя, на театър ще го заведа, на сладкарница и даже може и вечеря да му наготвя!

  7. Lady Frost каза:

    Не знаех, че можеш да биеш някого на Шегите на Амур… талантлива си!

  8. e... каза:

    moje, davai.

  9. Svetlina каза:

    http://vbox7.com/play:1e6c6591

    Казах му, че е майуна. Не подлежи на коментари, реплики, дуплики и гъдел.
    Нацелувах го.
    Да речем, че стигнахме патова ситуация в Шегите на Амур, но последната дума е била моя.
    Масажирах го и още ще го масажирам.
    Чорапите му не смея да пипна засега.
    На театър и на сладкарница ще ходим чааааааааааак след като ми мине изпитът по електроника.
    Обаче за готвенето гък не казвам! :D

    Друго…
    Добрем… Смешен зеленоок батко. Все му се спи и каквото и да му подхвърлиш през прозореца, непремено го изпуска. Пие кола и яде храна. Всякаква. И джобовете му са пълни с бонбони. И никога не съм имала толкова много смс-и в телефона си. Добре че ги изтрих, да не се плаша. Явно има много сериозни намерения… към сименса ми. И е тоолкова топъл. И важен. Наперен. Арогантен. И тича между трамваите. И почти го обичам. А, да… и много ме харесва :mrgreen:

  10. hah каза:

    вместо топъл прочетох тъъъъъп.

  11. shine каза:

    Извинявй :-p

  12. Lady Frost каза:

    …хех! това почти, скоро ще се промени имамчувството аз…


Твоят коментар

