А защо ми се подигравате?

Айде моля! Ясно е защо на входа на офиса имаше елах по Коледа, елен, сега и дърво с огромни мартеници. Ясно е, че всяка честитка, пратена на целия отдел е чиста проба спам и задължение на HR-ката. Обаче тоя път направо прекали. Възможно ли е да прати толкова безлично нещо? Чак толкова ли не я интересуват Баба Марта и Трети март? Или до там ни е стигнала демокрацията, че да не си честитим най-българските празници, защото видите ли шефовете не ги празнуват. Ами да ги празнуват, бре! Аз да съм ги изгонила? Тая седмица ме заболя устата да им обяснявам какво е мартеница, защо се носи всеки цвят, откъде идва традицията… Нямат нищо против. Защо тогава ние не искаме да споделим празника с тях? Получава се точно като в глупавата изкривена Коледа, която зеленият батко описа наскоро. Не съм вярвала, че и нас ще ни хване тая зараза. В името на недискриминирането на малцинството да пренебрегваме мнозинството. Ще откача. Как изобщо тая жена си помисли, че има парво да ми праща такова пожелание?

Dear All,
In relation to the upcoming holidays Baba Marta and Liberation day, we would like to wish you lots of happy moments and reasons to smile.

Това си е почти обидно. Все едно не й пука, че на 01.03 трябва да ми пожелае здраве и късмет през годината, все едно на трети март се е случило нещо толкова маловажно, че не си струва да го споменава пред чужденците, камо ли пък на нас да го честити! Бре! Толкова ли щеше да се затрудни да честити първата Баба Марта на бебето на Ивайло? Или пък да ни напише два реда на български? Не ми се мисли какво ще ни се наложи да четем на 24 май… Благодаря за пожеланието, мила ми колежке! Наистина много усмивки и щастливи моменти ми донесе.

5 Коментари on “А защо ми се подигравате?”

  1. Klim каза:

    Ако и сега ми кажеш, че си изненадана… Така си беше, така е и така ще бъде в тази фирма. За толкова време трябваше да усетиш дистанцията между „ръководството“ и „екипа“. Традиция един вид…

  2. Svetlina каза:

    Ела да видиш как бих шефа на белот :)

  3. Yana каза:

    Светли, аз късно, ама да метна и моите 2 cents – ти пък що се впечатляваш? Тия неща са лични, за когото са, защо си разваляш настроението с това кой какво отношение има към празниците. Я у лево, пък ти си се накичи с мартеници като Коледна елха :)

    Айде {{{гуш}}}

  4. Svetlina каза:

    :) Аз мислех, че никой нма да ми даде, затова си бях взела едничка :)
    Пък сега вярно малко на елха приличам :D Нищо, нищо, може и аз като Божката да опчна да си ги хапвам, като ме удари скуката ;)

  5. […] ще си е сам виновен. Освен това още не съм сигурна на какъв език искам да е […]


Твоят коментар

