Знам

Искам те. Чуваш ли?

Ааааа не, знам я тази усмивчица. Искаш да ме накараш да повторя. По-високо. Искаш да те погледна в очите. А знаеш ли колко е трудно да овладея гласа си? Знаеш ли, че на ум крещя? Знаеш ли, че мисълта за теб заглушава всяка дума, която премине покрай мен? Знаеш ли, че идеално те виждам и без да съм с отворени очи? Знаеш ли защо те прегръщам толкова силно? Знаеш ли защо не спирам да търся ръката ти, да милвам косата ти, да дрънкам глупости?

Знаеш ли, че поне 1024 пъти съм понечвала да ти кажа, че дишаме в ритъм, но съм се спирала?

Знаеш ли, че си страшно красив, когато си сложиш професионалната физиономия и ми обясняваш нещо си?

Знаеш ли как ти помръдва трапчинката, когато пиеш вода?

Знаеш ли как ухаеш сутрин в седем?

Знаеш ли, че след работа изобщо не ми се качва на трамвая? Нали ако постоя само още няколко часа на светофара, ще се появиш и ти?!


Знаеш ли по колко пъти на ден се сещам за единствената ни закуска заедно?

Знаеш ли колко мразя всеки твой колега, който ме заговори?

Знаеш ли, а?

Искам те, ей! Тук, до мен, отляво. Искам да подпра глава на рамото ти, да усетя топлината на дъха ти и нищо да не правим. Е, може да ти говоря за някоя глупост. Искам пак да усетя как заспиваш. Искам да рисувам по гърба ти, да почувствам как кожата ти потръпва, искам да ми се смееш. Искам да прекарам пръсти през косата ти, да те боцна по носа, да ти се смея. Искам да наблюдавам трапчинката ти, искрата в погледа, да слушам мелодията на гласа…

Вместо това си стоя в офиса и заспивам. Превъртях всичката музика на света, изпих няколко горещи шоколада, 3 пъти си мих очите, 4 пъти пих вода. И заспивам. Не виждам смисъл да стоя будна без тебе. Не, недей да се ласкаеш. Знаеш ли, че и друг път съм се чувствала така? Знаеш ли после с какъв грохот всичко се сгромоляса? Знаеш ли кое момиче не смее да обича? Знаеш ли, че си бях забранила да се привързвам? Всичко, което мога да ти предложа, е кротка обич, хубаво осмислена и силно желана. Онази, изгарящата, дивата, сляпата любов… скарана съм с нея.

E, мога и музика да ти предложа :)


Или пък да те питам какво ще правиш утре/днес вечерта :)

Или да млъкна и да те оставя да си ме сънуваш. Шест сутринта е, все пак.

Трябва пак да се видим :)

Скоро!


––––––––––––––––––––––––––

А кое е най-любопитното дете на света? Кой си вре носа навсякъде? А кой намери Астрид?

9 Коментари on “Знам”

  1. apieceofme каза:

    Wow! Остави ме без думи! Страхотен текст!

    *И все пак- попитай го ;-) Аз поне съм на този принцип- риск печели, риск губи! :)))*

  2. Lady Frost каза:

    Аз пък знам, че четвъртото и петото детИ той ще ги роди. Понеже тогава мъжете вече ще могат да раждат деца! :P

  3. kalina каза:

    :)Хей,шефе, направо ми четеш мислите.
    Отдавна не бях чела нещо толкова прекрасно.
    Благодаря ти.

  4. hm каза:

    hm…

  5. Svetlina каза:

    Хм :)
    Много готин шеф си имате :)
    Хей, Парченце-от-мене-си, аз вече го питах, ама той не ще и не ще да ми вземе подарък за осми март :)

    Калинка, приготви се, може към събота някъде да те викам на белот :)

  6. kalina каза:

    Шефке, аз почивам само в понеделник. :) Събота-10 часа на работа!!!

  7. Иван Енчев каза:

    Аз мисля ,че всичко това говори за една истинска любов към някого както се пее в една песен,някой неща са доста сходни.

    Diana King – I Say A Little Prayer lyrics

    Artist: Diana King Lyrics

    Say a little prayer for you,
    Say a little prayer for you

    From the moment mi wake up
    Before mi put on mi make up
    Mi say a little prayer for you

    While combing mi hair now
    Mi a wonder what dress me wear now
    Mi say a little prayer for you

    Forever and ever
    You�ll stay in my heart and I�ll love you
    Forever and ever
    We never will part how I�ll love you
    Together together
    That�s how it should be
    Without you would only be heartbreak for me

    Mi run for the bus love
    Mi ride and mi think about us love
    Mi say a little prayer for you

    At work mi just take time
    And all through mi coffee break time
    Mi say a little prayer for you

    Forever and ever
    You�ll stay in my heart and I�ll love you
    Forever and ever
    We never will part and I�ll love you
    Together together
    That�s how it should be
    Without you would only be heartbreak for me

    Say a little prayer for you, mi a go say
    A little prayer for you

    My darling believe me, for me
    There is no one but you,
    Say you�ll love me too.

    Forever and ever
    You�ll stay in my heart and I�ll love you
    Forever and ever
    We never will part and I�ll love you
    Together together
    That�s how it should be…..
    Forever and ever
    You�ll stay in my heart and I�ll love you
    Forever and ever
    We never will part and I�ll love you
    Together together
    That�s how it should be without you
    Would only be heartbreak for me ..

  8. Svetlina каза:

    Ши из фром Ню Йорк…
    А тя е от Вършец :)


Твоят коментар

