Диво

О, понякога съм прекрасна.

Понякога къщата ми ухае на гостби.

Понякога зяпам рокли по витрините.

Понякога обсъждам околните.

Понякога пея приспивни песни на Божидар.

Понякога крещя, стресната от странен шум.

Понякога искам да се сгуша до някого в леглото и да мълча.

Понякога си купувам най-ненужното нещо и после провеждам 14 телефонни разговора, за да се похваля на целия свят.

Понякога вървя с часове, за да намеря 20 стотинки по-евтини домати.

Понякога плача.

Понякога съм лоша.

И всичко това ме прави жена. Това и още много. И не, не празнувам днес. Искам всички да ме празнуват. Искам да бъда празунвана. Да ме празнуват. Да бъда празнувана. Ясно? Искам да се сетят за мен. Искам да чуя сексистки вицове. Искам да ми подарят поувяхнало кокиче. Искам банален смс тип спомените от старите лексикони. Искам за момент да видят и тази моя страна.

Ох, като се сетя… В трети клас получих изкуствено цвете от баща си по повод осми март. Мама му вдигна голям скандал, защото било още рано да пораствам. А аз бях толкова щастлива… Изобщо не ме притесняваше фактът, че и малката ми сестра има такова цвете. Повече ме радваше това, че за пръв път получавах цвете. Вероятно… в който и ден да получа цвете, емоцията си е все същата. Продължавам да се радвам. Продължавам да светя с очите. Продължавам да съм изненадана и щастлива.

Има нещо прекрасно в получаването на цвете. Има нещо вълшебно дори.

А осми март… той завинаги ще си остане ден на мама. Ден, в който с малкото зло измисляме рими за мама. Ден, в който не остава неоткъснато кокиче оп пътя от училище до вкъщи. Ден, в който мама плаче от радост пред най-обикновена мартеничка, изработена от мен.

Моля! Утре ми позволете да ида на кино в женска компания, да се поизлежавам в леглото, да се наглася. Толкова рядко ми се случва. Не ме карайте да се чувствам специална. Искам да си бъда себе си. А цветето… разкажи ми го, мили батко, нарисувай го с думи, усмихни се поне. Погледът ти и без това е нежен като венчелистчетата на най-съвършената роза. О, не, не звуча отчаяно. Просто знам, че си ми достатъчен. Не е нужно днес да се променяш.   Аз знам как да отбележа деня. Ти само не спирай да ме отбeлязваш. Да ме празнуваш :)

И да не забравя… честит Осми март, мои мами! И не само моите :)


8 Коментари on “Диво”

  1. vilford каза:

    Честит празник, лъчезарно момиче!

    Пожелавам ти да привличаш само хубави неща в живота си! И най-важното – ЛЮБОВ!!!
    :)

  2. вили каза:

    Честит празник и на теб! Бъди слънчева и обичана! :P

  3. Mari-ana каза:

    Честит Празник, Жълтурче! :)
    Много усмивки и щастливи мигове, слънце и прекрасни цветя, и много, много любов! :D

  4. Svetlina каза:

    И на Кекла пожеланието… :) Искала моля ви се доогдина да празнувам с бебе :)

  5. deni4ero каза:

    :) ти си знаеш …

  6. Lady Frost каза:

    Айде ко са прайш ма… И ти го искаш… Ако не с бебе на ръце, то поне да си видяла вече двете чертички… Майка ти ще се изприщи, ама глудката ще си струва! :P

  7. Lady Frost каза:

    пЪрдон – глудката = гледката

  8. Svetlina каза:

    ИзпЪрдонена си :)


Твоят коментар

