Идвам

Искам да ви изненадам.

Искам сам-самичка да се събудя в 6, да нарамя раничката, да се кача на влака.

Искам да се возя с изключен телефон.

Искам сама да повървя из Вършец.

Искам да поздравявам хората по пътя – по най-късия път, моля.

Искам да отворя вратницата безшумно – знам точно къде скърца.

Искам да намеря ключа, скрит на двора.

Искам да запаля печката и да си стопля нещо от хладилника.

Искам тати да се прибере за обяд и заедно да гледаме за милионен път „нашия филм„.

Искам мама да се прибере привечер и да ни завари заспали – знам, че има часове до тъмно всеки петък.

Искам да извади от онези меките одеяла и да ни завие.

А после „без да иска“ да затвори вратата малко по-шумно.

Искам вкъщи.

Искам чук. Искам изведнъж да изскоча от тази приказка и да вляза в следващата. Искам да ги изненадам. Искам и себе си да изненадам. Искам отново да почувствам изненадата, тръпката, сълзите от мисълта, че преди няколко часа съм се разхождала сама по булеварда, а сега си имам семейство, имам заради кого да се свия на лявата половина на леглото, имам кой да ми се кара, че гледам филми до късно, имам кой да ми направи руло стефани.

И да… ще убия Калоян. То ясно, че съм голям човек и не правя непредвидени неща. Ясно е, че от цели 40 часа предвиждам да се прибера вкъщи, ама той е виновен за публикацията. Накара ме още от днес да се размисля за многото ми връщания вкъщи и за всички онези тръгавния, които се старая да забравя.

Другият Калоян да не се чувства пренебрегнат, моля :) Защото… защото така :) И защото другият петък ще го хвана за тилианскити ушички и ши гу завликъ на зуупаркъ!

–––––––––––-

И да пазите тайна, ей – нашите не знаят, че ще си ходя :)



7 Коментари on “Идвам”

  1. Lady Frost каза:

    There is no other place like home! :)

  2. вили каза:

    При мама си е най-хубаво! :P

  3. Чувството да се прибереш в къщи след дълго пътуване, и някой да те чака.
    Самия „път към дома“ е доста важен.
    Хората който срещташ, реакциите на мама и татко.
    Много интересно ме посрещаше баба :D, „а Калянчо, сега ли идваш, дай та бацкам“

  4. astilar каза:

    :) В понеделник (онзи, дето отмина) направих точно такава изненада. Прекрасно е!

  5. Svetlina каза:

    Изобщо няма да се оправдавам. Не съм плагиат, просто Ралица е много сатра и няма как отвреме-на верме да не я повтори човек!
    Какво е да те бацкат? Мен само ме храниха :)

  6. На къде да тръгна?
    Защо точно по този път с този с тези хора?
    Има ли други пътища?
    Кого ли ще срещна по онези другите?
    Дали дългият и утъпкан път, е толкова сигурен?
    А, ако се върна назад? – „Преди да продължиш, първо погледни назад“

    Просто исках нещо да напиша, но „не ми беще много ясно какво“.


Твоят коментар

