Живи-здрави

След 3 часа започва най-омразното ми време – цяло лято сестра ми ще бъде на 19, а аз – на 20 :mrgreen: Никаква логика не стои зад тая ми омраза. Просто и аз като Диди съм била на 5 и на 6, че даже и на 7 :) Винаги съм се радвала, че съм с година по-голяма. А най ми е било хубаво, че тя е 2 класа по-надолу :)

Ако ще ми се иска нещо, винаги трябва да се започва с „како“. Иначе просто няма шанс :mrgreen: Сега това ми самочувствие е пораснало и се налага разни рошли да ми викат „шефе“.

Айде, наздраве, Малко зло, наесен ще стана на 21 и ще видиш ти тогава!

––––––––––––––

А, да, върнах се от пътешествието :)

7 Коментари on “Живи-здрави”

  1. Lady Frost каза:

    Честитутка на сестра ти! :)

  2. Svetlina каза:

    Ти остави, ама си забравих теелфона у нас и сега не мога да й звънна :D

  3. vilford каза:

    Жива и здрава, че и послушна!!!!!!!!!! ;)

    По наше време имаше неписано правило – кака е, ако е по-голяма поне с 2 години. Кофти е ежегодно да си губиш правата за половин година. :(

  4. Svetlina каза:

    А има ли правила за батковци? Кажи, моля, Калоян батко ли ми е?
    Годинка и пет месеца е дишал без мене :)

  5. Mari-ana каза:

    Да ти е жива и здрава сестричката! Много, много късмет и успехи тази година!!! Нека да е щастлива, да ви радва и да се гордеете с нея! :D
    А ти каке, не се коси. Нема значение колко – винаги ще си по-голяма от нея. Вервай ми. ;) Казва ти го една кака. :P

  6. Адмирал Ани каза:

    Шефе, с удоволствие бих си намерила някой от мъжки пол, като твоя Калоян. А ако аз съм дишала поне една година повече от него – ЩЕ ЧЕРПЯ! ;)

  7. aha каза:

    az sym nesy6testvuva6t tq si izmislq


Твоят коментар

