Чук, чук, яйчице :)

Имаш ли си сърчице?

Дами и господа, мадам е мосю, мили треки, джофури, титлали, тимбрими, шими, клингони, дюшеци, ар ту ди ту!

Мили мои :) Завърнах се :mrgreen:

От днес започвам да наваксвам с шефските си задачки :) А и нали трябва да науча новото компи на ред и дисциплина ;)  Очаквайте чести включвания, много усмивки и разбира се, среднощни публикации без смисъл и текст :)

И понеже всъщност съм спала само 4+ часа днес, все едно наистина е нощ :) ЗАпочваме с първото обещание :)

Шувиливиливилилилили, нали искаше да ти покажа Джордж? Нали и аз исках да ти го покажа? Нали искам на първи юни кака Лара да се усмихне по телевизора и да каже, че ме поздравява точно с него? И с Чип и Дейл!

:)

И да не забравите!  Вие сте големи и нямате право да гледате филмчета. Изключение правят само рошавите руси шефове. Точка. Хау.

ПОКАЗ :)

ПП: Бъдете много послушни, че днес тръгвам на проверка и ако ивдя някоя нередност, ще наказвам с лицеви опори :)  Калинка може да започва от сега :D

8 коментара on “Чук, чук, яйчице :)”

  1. astilar каза:

    Изключително ще съм ти благодарна, ако успееш да убедиш Кремена, че нямам право да гледам филмчета… или поне да ги гледам само до 6-7 пъти! :D

  2. deni4ero каза:

    Az, taka ili inache, gi gledam po cql den, ta ne iskam da sam izkluchenie, molia! I bez tova ronq krokodilski salzi, omrazna mi da sam izklu4enie.

  3. Svetlina каза:

    Хах, ще помисля ден-два и ще ти отговоря на запитването :) Все ще измисля в какво си включение :)
    Хах, Палиндромче, ти не си в категорията „възрастни“, а от „всеядни-кафяви-рошави-пуфкави-баби-прескачащи-оградата-на-тигъра“ :)

  4. astilar каза:

    То, сега…, така… излиза, че аз съм изключение. Протестирам! :mrgreen:

  5. Mari-ana каза:

    Споко, Astilar! :) И аз съм изключение. Нищо, че съм руса и рошава – не съм шеф. :P
    Така!!! Колкото до филмчетата… Ще си гледам колкото си искам, ПЪК!!! Ама не Джордж, а Том и Джери, Уди кълвача, Ну погоди и други дето ти, мила ми шефке, не ги знаеш. :P :P :P

  6. вили каза:

    Ей, ама най-накрая и ти взе, че се появи! Възкръсна като боядисано яйчице…..

  7. vilford каза:

    Aaaaaa, ама гледала съм го разбира се! Чак сега ми просветна кой е тоз младеж Джордж. Даже съм му фенка – той нали самороден инженер си пада… Сега обаче гледам Спортакус (по задължение) – научила съм му репликите, движенията и поредността на сериите. И продължавам да го гледам ********** (тук следва продължителна цензурирана част)

  8. Svetlina каза:

    Ами… инженери! Не се казва „продължителна“, а „интезивна“, „високочестотна“ или пък „клоняща към пи на степен ен на втора“.


Твоят коментар

