Кризисен щаб

Ха!

Добрата стара София има гости. Големи гости.

О, ужас! Ами сега?! Две нощи подред под прозореца ми премигват всякакви светлинки, защото е свикан КРИЗИСНИЯТ ЩАБ и главните булевадри трябва да се измият :mrgreen:  По същото това време моето момче ми е на гости. Кошмар! Трябва да свикаме щаб, конференция, съвещание, трябва да се сформира ОТК, който да провери стаята ми,  дали съм измила под леглото, дали паякът от коридора е вечерял…

Хората не знаят дали да излязат от къщи, дали да се качат на трамвая, къде ще ги откара.

А при мен е хубаво. При мен има наденички и три вида салати. И макарони на фурна. Има бяло вино. Има прегръдки. Има си всичко.

Не знам, не знам. Ами ако кризата се повтори? Ако трябва пак да готвя, да се къпя, да се реша, да мия прозорците, да целувам? Ужас, ви казвам! Не, не искам повече гости, не искам даже да ме поздравяват по улиците. Не искам да си мия лицето, не искам да си купувам нови дрехи.  Не искам!

Дайте ми килия. В манастир. Дайте рециклирана хартия и молив. Хаш бе. Не ми трябват свещи, че може някой да види светлината и да се отбие. Дайте ми и чук и пирони и сама ще закова вратата.  Криза е.

––––––––––––––––––––––––––––

Полупроводниковите фотоелементи са два вида – фоторезистори и вентилни фотоелементи. Вентилните са фототранзистори и фотодиоди.

8 Коментари on “Кризисен щаб”

  1. Lady Frost каза:

    :)
    Шматка!

  2. „КРИЗИСНИЯТ ЩАБ“ а,
    мият улиците а,
    -> нещастници

  3. Acnapyx каза:

    Ехидството ти кърти. Евалла :D

  4. Mari-ana каза:

    Добре, че идват рядко. ;) Я си представи, че столицата на Европейския съюз земе, че се премести в София. Ще сме си в безкрайна криза. А ти ще забегнеш в манастир, и блога ти ще опустее, и ще ни липсваш. :D
    И не я ли изучи тая електроника?! :P :P

  5. Svetlina каза:

    Оф, няма научаване и това е :)

    Иначе кризата наистина беше голяма. Сигурно е много трудно да миеш улиците, докато върху теб ръми поредният пролетен дъжд.

    ПП: някъде бях чела, че в Европата мият улиците не с маркучи, а с машинки с четки :)

  6. deni4ero каза:

    щот си малка и не знаеш, че нашия град го миеха с шампоан

  7. Svetlina каза:

    Това за да се пада по-лесно ли?

  8. deni4ero каза:

    не, пада се, щото координацията е нарушена :)


Твоят коментар

