Днес мама е горда

Има му нещо на месец май.
Миналата година в един ден си взех изпита по механика, изписаха Божката от родилното и баща му имаше рожден ден.
Тази година в един ден сестра ми е абитуриентка, а кака й я повишават.
Не знам мама дали е тъжна от мисълта, че малката си тръгва от детството или пък се радва, че дъщеря й е най-красивата, че 200% от момичетата й са отличнички и са щастливи до небето. Знам само, че много се гордее с нас.  Знам, че тая вечер тя и тати ще си сипят по чаша вино.  Толкова рядко се случва да са съгласни един с друг…
Аз? Подарих си ново бяло потниче и дълъг музикален следобед. Утре… нова прическа, нова семестриална такса, вдругиден… обучение за новата длъжност. Ново начало.
Малката? В момента сигурно се скъсва да танцува. Там. В същия ресторант, където преди две години се вихрих и аз. Танцува СВОЯ танц. Първия свободен танц.
Вики,  може и да ме няма физически, но ще следя внимателно стъпките ти. Танцувай, малка откачалке!
И нали знаеш… кака не забравя коя ти е любимата песен.

Wherever You Are
4 Коментари on “Днес мама е горда”

  1. apieceofme каза:

    Да ти е жива и здрава :))

    Моята и тя танцува снощи и днес едвам гледка, голяма картинка е :)))

  2. Svetlina каза:

    Хихи :) До ден-два ще се наспи и ще прогледне, не се тревожи, како :)

  3. Калоян каза:

    wow страхотна песен, мисля че след малко ще се развихря

  4. Svetlina каза:

    Изобщо не ми напомняй откога не съм ходила на дискотека! Скоро ще стане кръгла година :(


Твоят коментар

