Тргна нА светлинКа бЪрзата МИсъл

С други думи… преди време обещах нещо :) „до 100 дни да се присъединя към играта :). Ей ви сега такъми, мили фенове и минимои :)

Аз такъми си нямам. Страх ме от водата и рибата я предпочитам сготвена. Един мой колега твърди, че ходи на лов. „Аз животни не мога да убивам, стреляме си по мишени и после пием бира“. В този смисъл… някой ден може поне ловец да стана :)

За мен такъми са едни други неща. Неща, които сама съм си сТЪКМИла и които наТЪКМЯват жилището ми към разбирането ми за домашен уют. Поредното вкъщи е просторно и донякъде самотно. Беше, де. Сега е препълнено с такъми :)

DSC08926

Не ми се ще да разказвам обстойно за всяко нещо, защото всички си имат и история и характер. Не мисля, че биха искали всеки да ги познава, все пак това са си деца на джунглата :) И мои :)

Разбира се, имам и два контакта :) В тях.. рутерче, компютър, колонки, подарени от любимия колега, духалка, подарена от бившия съквартирант, нощна лампа, подарена от мама. Имам и два сименса, които засега се държат, въпреки настойчивите опити на инженер Божидар да ги разглоби :)

DSC08891

Наистина не мисля, че техническите приспособления са най-важните в моя живот, особено пък в стаята, където спя, рисувам, чета, мечтая, стаята, където целувам Калоян, стаята, където се прибирам след работен ден в офиса. Харесва ми да имам приятели около себе си, харесва ми да виждам неща, създадени с любов, харесва ми да виждам неща, подарени ми с любов, харесва ми погледът ми да се плъзга по нещо шарено, харесват ми излетите, които си правя на второто легло и най-вече събуждането толкова близо до прозореца, че мога да докосна  небето :)

Естествено, че не съм снимала всичко. В банята се крие гуменото ми пате, някъде съм налепила закачалки-розови бухали, чаршафът ми е на цветя… светът ми е усмивки. Калоян твърди, че по фауната от стените ми може да ми направи психоанализа. Според него заекът е заел извратена поза, жирафката ми воайорства, пеперудата е ексхибиционист, шишето-крава и кравата-статуетка били ненормално ухилени…Аз непрекъснато споря, ама пей си Пенкеле, кой ли те слуша :)

Така или иначе… това е моят свят :)

Предизвиквам още трима участници да се похвалят с  такъмите си.

1 Кекланка – знам, че скоро има изпит, значи със сигурност си търси причина да поблогва :)

2 Яна – защото й ползвах фотоапарата и не искам да съм неблагодарна

3 Ганима – защото искам да видя в какво гърне къкрят приказките

–––––––––––––––––––––––

Мисля, че изгоних болестта :)

4 Коментари on “Тргна нА светлинКа бЪрзата МИсъл”

  1. Lady Frost каза:

    Чувствам се предизвикана! :)

  2. Графът каза:

    Поздравления за победата!
    Над болестта, де… :)

  3. вили каза:

    Хе хе хе! Болестите са за това бързо, бързо да вдигат белия байрак и да бягат далеч от Слънцето… ;)

  4. Svetlina каза:

    :))))
    Всички поздрави приети! Одрах коляно и порязах пръст, обаче и това ще мине, имам си лични лекари онлайн :) Добре че поне за усмивки не трябва да търсиш рецепта от джи пи-то ;)


Твоят коментар

