Честито!

Гадна работа. Половинчата.

Хем минаха половината лекции, хем половината остават. Хем вчера се наспах, хем знам, че до сряда няма да се спи. Хем написах една курсова, хем други остават. Хем вчеря ядох, хем утре пак ще съм гладна.

Не мога да кажа, че е много трудно тоя семестър. Предметите са интересни. С едно изключение. Преподавателите са добри и освен че са специалисти, имат и някакви педагогически/ни заложби, което много ме радва. С две изключения. Хем ми е хубаво, че излизам по хладно, хем се налага мама да ме буди по телефона. Всеки ден. С едно изключение. Днес не успя.

Хем мрънкотя, че нямам време да си измия чиниите, хем почти всеки ден вечерям на ресторант. Хем имам да уча, хем попрочитам и други книжки в автобуса.

Направо щеше да ми хареса да ходя на училище, ако го нямаше това постоянно напрежение. Днес имаш 12 часа, 6 предмета, утре други. Днес имаш да програмираш вечерта, утре ще изпереш, другиден ще пишеш задачи по физикохимия, а в автобуса ще четеш по производствена безопасност. Едно свършиш, друго те чака.

Да, знам, че има край :) Ама и аз имам край, бе. Не спиш две нощи, научиш/напишеш/начертаеш нещо и вместо да се насладиш докрай на мисълта, че си свършил нещо полезно, почваш да правиш планове кои нощи ще учиш по следващия предмет. Пчелата ми се бъгна. Озверя.

Ftichka

Дори на нея й е трудно да лети по всички етажи на университета. Спасява я единствено присъствието на другарчетата. Яна, която спи до обяд, но после пък застава на телефона и е готова да изслуша всяко мрън. Момичетата, които ми носят вода в офиса. Другите деца, които ме поздравяват по коридорите, а понякога и остават с мен на китайски. Калоян, който прегръща най-хубаво. Който чертае курсови. И който също става рано и ходи на работа. Много ме успокоява мисълта, че не само аз се мъча в жегите.

Сега някой да ме пита защо не уча или защо съм будна :-D Ами защото чакам да стане полунощ и да честитя рожден ден. Всички тези хиляди милиони лекции изобщо не могат да попречат на най-човешките ми задължения. Ако ще две седмици да не съм спала, ще посрещна съквартирантката след дългото пътуване и ще си побъбрим, ще направя масаж на Мирко, ще чуя по телефона как Божката опикава Яна, ще нацеля работната смяна, когато в офиса се гледа мач без звук, ще изчакам двете стрелки да застанат една върху друга и ще честитя рождения ден на еп ит к 8 :)

Смешен мой Тути, честит рожден ден! Нека Слънцето тича по петите ти, а аз – наравно с теб


картинки с днем рождения

2 Коментари on “Честито!”

  1. вили каза:

    :lol: :lol: :lol: Честито!! А кой е Тути? ;)

  2. Svetlina каза:

    Тайна, тайна :) Само ще ти кажа какъв е – стар :)


Твоят коментар

