Чакам да стане утре :)

Приготвила съм го. Шампанското. Детско и жълто.

Не беше лесно, но оцелях! Утре е последният учебен ден :) Последен подпис, последно предаване на курсова. И после :) Ваканция!

Вечерта ще детегледам Сейлър Муун, а в неделя още рано сутринта заминавам за вкъщи. Ще ме чакат сармички, мама, тати.Най-много се гордея с курсовата си по числени методи. Цената й беше две нощи без сън, много часове гугъл и преравянето на 4 учебника. Утре ще разберем дали е имало смисъл. Дотогава искам да я кача тук, заедно с няколко полезни линка, за да бъда полезна на някого. Евентуално.

Айде, бягам да се изкъпя ритуално и да изкарам последната си нощна смяна, преди последното си упражнение по физика ІІ :)

И после – дръж се, Земьо, Светлина ще те гази!

–––––––––––––––––––––––––

Купени са всички рокли за лятото :)

4 Коментари on “Чакам да стане утре :)”

  1. вили каза:

    Много познато ми звучат всичките тези методи. А колко отдавна ги учих. И да ти се оплача ще помагам на един студент да решава интегрални уравнения. А дали ще се сетя как се решаваха? ;) ;)

    А жълта рокля имаш ли? :P

  2. Svetlina каза:

    Браво Вили! Ето на :) Кръвта вода не става, знаех си, че рано или късно ще се върнеш към математиката :)
    Жълта рокля… подарих си една в деня, когато за последно се видях с класа си. Малко съм понапълняла, но пък още влизам в нея. Вярвай ми, ного искаш да я видиш :)
    Колкото до другото… шампанското гръмна, изпи се, курсовата си остана непредадена, преподавателят си остана некадърен и безотговорен интересчия (оказа се, че има и такава комбинация), а аз – мен не ме мисли – ваканция съм :) Утре рано вместо влака ще хвана колата на семейство Мицеви и отивам на курорт при мама :)

  3. Mitsev каза:

    СветлинА, това, което си публикувала е доста скъпо… бих се замислил дали да го пусна безплатно ;)

  4. Svetlina каза:

    И на мен ми е скъпо. Доста сън ми струваше. Обаче в същото време ми излезе и ненужно.
    Искам да знам, че е имало накакаъв смисъл да го пиша.


Твоят коментар

