Бръмбари. Шест на брой

Поредна краста лази по блогърските пишещи ръце (или носове, като онзи наш клиент, който може да депозира онлайн с помощта на носа си и специални уреди). Като всяка краста, и тая не подмина Скрежанка. И те така… оказа се, че трябва и аз да направя списък с шестте неща, без които животът ми би бил по-малко жълт.

Ами… да не сте питали, щото аз пък обичам да отговарям :)


Бръмбар номер 1

Много обичам сутрешното блогване. Когато имам поне няколко свободни часа, овесени ядки, крака върху масата и много желание за четене без коментари. Задължително условие е да се прави рядко.

Бръмбар номер 2

Обожавам да пазя нечий сън. Тайничко обичам дните, когато Калоян превзема леглото ми и се излежава до късно. Да вървя из стаята на пръсти, да не натискам копчетата на клавиатурата, да гледам навън през затворения прозорец, да се пъхна под чаршафа и да внимавам да не го докосвам, да го погледам, да го прегърна, да спра да дишам. Да се преструвам на заспала. Или пък Яна :) Спи много смешно. Понякога е сгушена такава и стиска здраво края на завивката. Друг път пък се навива и спи на кравайче или по диагонал :) :) :) И Божката. Особено, когато заспи след дълъг игрален ден, целият в синини и с мръсно под ноктите. И бебе Ви :) Иде ми да снимам. Да рисувам. И после не знам как да им разкажа колко хубаво ми е било.

Бръмбар номер 3

Дайте ми на мен да планирам. На ум. Не да мечтая, а да кроя прости сметки как може да си взема домати и пипер и да си направя салата или пък тайничко след работа да ида у Калоян. Или пък в понеделник да си намисля как в петък от толкова до толкова часа ще чета едикояси книга. И нищо да не се сбъдне :)

Бръмбар номер 4

Вечерите, когато съм сама в стаята си и танцувам. Смешно, диво, встрани от всеки ритъм. Когато едноверменно ме е яд, че не съм някъде навън сред тълпа танцуващи и ми е хубаво, че съм си вкъщи и мога да се вихря на воля, невидима за другите. И когато пея, избързвайки и избързвам пеейки :)

Бръмбар номер 5

Обичам да се заобикалям с ярки цветове. Обичам човекът в закусвалнята да е със зелена блуза, ватманката – с жълт потник, а на бюрото в офиса ад имам залепени милион цветни бележки. Не мога да дишам без цветове около себе си. И без чорапите ми да си пасват с дехите :)

Бръмбар номер 6

Обожавам да пътувам. Не да ходя на разни места, а да ме движат. Да зяпам хора, да зяпам дървета, да зяпам ленти по шосето, да слушам музика, да не слушам музика, да мисля, да не мисля, да не знам къде съм, да знам къде съм.

Айде, край на преброяването :)

По правилата на играта аз и всеки друг трябва да замълчи една минута в чест на мама Бу, която първа се хвана на опашката. И да сложи линк. И да кихне в лицето на следващите 6 жертви.

  • Размишльотина, която е добра в систематизирането и особено в онагледяването на тезите си :)
  • Боряна, която твърди, че блогът й е позамрял, което е доста невярно в сравнение с другите блогове през лятото
  • Анатоли, който само се цупи напоследък
  • Кървавка, която винаги ме изненадва с гледните си точки
  • Асен, който напоследък е тръгнал да хапе из нов блог :)
  • Павлина, която помня със снежните игри на щерчицата :)

Ако ме хванете, имате право да ме гъделичкате. Дотогава сте предизвикани да изброявате по шест малки радости, които ви правят големи щастливци.

:)

4 Коментари on “Бръмбари. Шест на брой”

  1. Анатоли каза:

    Рапорт приет
    „6 неща , които обичам и не мога без тях“
    Не се цупя,ами ми е горещо и ми е трудно да мисля в тези жеги :-)

  2. […] Най-неочаквано Светлина ме въвлече в играта, започната от Бу. Не е лесна. Поне аз […]

  3. Svetlina каза:

    Хехе :) Шест неща, без които една маса не заслужава мустаците на Анатоли :)))

  4. […] декември 2009 in лиготии Сутрешен блог преглед. 70 минути във ваната. Докаросване пред огледалото. […]


Твоят коментар

