Нов сезон

curtains opening

curtains opening

И така. Нямаше ме.

Не защото съм си посипвала главата с пепел. Не защото се дупих на плажа. Не защото съм решила да оставя поредното си недовършено дело.

Просто бях заета :) Да събирам теми за нови публикации. Сега пак пиша, значи съм събрала :)

Има ме. Да си знаете. И да се пазите. Не ям репички, не слушам Камелия и не пия ракия. Кой както може да се спасява. И както/ако иска.


  1. Калоян не поиска да се отърве от мен.
  2. Спасихме се от третия съквартирант и сега сме с нова къща.
  3. Цяло лято се опазих от учене, но от утре започвам!
  4. Живях 2 седмици без Интернет и оцелях.
  5. Заредих се с нови сили, отпуск(ир)айки по пътищата български.
  6. Божката е пораснал ей тооооооолкова много.
  7. Шефчето утре няма да се спаси от скандала. Никой няма право да ме кара да правя неща против желанието си! Не и безнаказано!

Всичко това плюс няколко малки подаръка ще получите съвсем безплатно, дори  без да се обадите на телефон 112. Първите десет ще усетят и аромата на печено, разнасящ се от кухнята.

Мили почитатели, очаквайте подробен отчет близките дни. А аз очаквам някой да ми подари едни десетина книжки… И да се науча да карам ролери.


Ваша,

аз


6 коментара on “Нов сезон”

  1. Lady Frost казва:

    За роберите, ако искаш мога да ти помогна… ще ти се смея много когато паднеш!

    Иначе и ти имаш подаръче и се надявам утре да минеш да си го вземеш! :)

  2. Lady Frost казва:

    малееее, страшна съм… роберите=ролерите :)

  3. Svetlina казва:

    Това, че си писала два пъти, не значи, че два пъти ще подушиш печеното! Тия да си ги нямаме! Иначе роберите ще ги видиш. Само не носи фотоапарата :)

  4. lotlorien казва:

    Йее, ти се върна! Бях се притеснила =)

  5. вили казва:

    :lol: :lol: :lol:

  6. Svetlina казва:

    Добре заварили, дами :-Р
    Извадете пуканките, щото имам да разказвам/и да наваксвам с четенето при вас :)


Твоят коментар

