Наденички :)

Най-накрая съм почивка.

Не вярвам днес да има по-щастливи хора от мен. Калоян е в отпуска, далеч от мен, щастлив и надявам се не много натъртен от скока с 200 км/ч. По-голямата част от деня прекарах в леглото, гледайки любими филми и преструвайки се, че уча. После бях на парк и се смях на едно куче. Най-близкия парк. Най-малкото куче. Направих си мързелива вечеря – наденички с картофи и милиард подправки. И цял следобед ядох течен шоколад. И не ми пука, че съм правила общо 4 неща, но пък ги разказвам разбъркано. Толкова бях изморена. И толкова повече щастлива съм сега. Простото бъдене вкъщи и правенето на добре забравени стари неща/нища.

Мдам. Радвам се, че нищо не може да спре любовта ми към шоколада, слънчевите следобеди и радиото. Десетте работни дни си бяха бая изпитание, но пък спечелената награда е невероятна. Чувставм се чудесно. Отпусната, лека, наспана, рошава, дори тиха. Седя си и дишам. И се наслаждавам на всяка глътчица въздух. И чета смс-и на какво мирише там горе :)

Прочетох само една тема и мъъъничко от общо 18 и явно утре ще се хващам по-здраво. Но днес… днес бях своя. И щастлива. На гардероба ми се хилят три бележки със задачки за седмицата. В главата ми се върти план за една мъничка изненада. Но всичко по реда си. Днес само лежа и не мърдам. Като древните титани. Имам си своя планета, изпъстрена с обикновени пещери. Изпънала съм се и отказвам да мисля. Мързи ме да броя вековете даже. И се усмихвам. И си пиша с една колежка :)

love_58 АЗ(19:23:04 29/08/2009)
с боби отиваме да учим в парка
ТЯ (19:28:32 29/08/2009)
have fun
АЗ(19:28:40 29/08/2009)
:-*
ТЯ (19:28:50 29/08/2009)
no posle si moq!!!
ТЯ (19:28:55 29/08/2009)
razbra li?
ТЯ (19:29:01 29/08/2009)
nepokorno obla4e takova…
АЗ(19:29:14 29/08/2009)
хахаха
къв облак бе
аз съм лунна буря :)
ТЯ (19:29:28 29/08/2009)
moq lunna burq si zna4i

4 Коментари on “Наденички :)”

  1. Таня каза:

    Здрасти, извинявай, че пиша тук извън темата, но понеже сега се абонирах за твоя feed и виждам, че в четеца ми не излизат пълните статии. Нарочно ли е? Ако не ти е проблем, можеш ли да го промениш, защото е по-удобно.

    Има много хора например, които отказват да четат блогове, само заради това, че не виждат цялата статия във фийда. Мотото им /което донякъде споделям и аз, ама и не съвсем/ е: „Предпочитам да бъда чут, отколкото посещаван.:

    Това се прави от админ панела: settings->reading->’For each article in a feed, show’ -> трябва да кликнеш на full text.

  2. Svetlina каза:

    E, моят панел е на български, но до две минути ще е оправено. А се виждаха само резюмета, защото навремето бях свикнала така в бглог и го пазех като сантимент. Здрасти :)

  3. Таня каза:

    Благодаря :-) Колкото повече блогове следиш, толкова по-удобно е да става от едно място.

    Предполагам че в блог.бг и другите български платформи са залагали предимно на посещенията и затова нямаше друга опция…

    :-)

  4. Svetlina каза:

    Ох… не ми напомняй :)))
    Имам да добавям към 20тина нови блогове в четеца си, а заради отпуската вече съм изостанала с 200 поста :) Спокойно! Понеделник съм взела още един ден отпуска, може тогава да понаваксам :)
    Иначе… в бглог.нет имаше вариант да си редактираш резюмето и то да е представителна извадка на публикацията. Това вече беше наистина хубаво.


Твоят коментар

